מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
30/10/16 21:51
7 תגובות



כבר כתבתי שניסיתי במשך חודשיים את הדיאטה של פודמאפ המומלצת לאחרונה על ידי הדיאטניות והרופאים באינטרנט ובקופת חולים. בתחילה היה נראה לי שזה עוזר, אבל בהמשך חזר מצבי ונסוג למצב הגרוע בו הייתי בתחילה, כשרק גיליתי שיש לי מעי רגיש. לכן חזרתי לטיפול בו נהגתי במצב בו היה לי יחסית הכי טוב (כי, כמו שאתם יודעים, זה מצב כרוני בחיים).

וכעת יש לי בעיה רק בשעות הבוקר, שאני צריכה להיות בקרבה מיידית לשירותים, וגם זה כ-3 פעמים. בשאר היום אני חופשייה לעשות כרצוני בכל מקום לפי בחירה. כולל נסיעות, ציור בנוף ועוד. אין לי כאבי בטן, לא נפיחויות, לא עצירות ושלשולים ולא כל מצוקה אחרת. אז מה אני עושה?

לי עוזר דגני בוקר עם הרבה סיבים לפני ארוחת הבוקר, פרוביוטיקה פעמיים ביום ופסיליום בערב, ובעיקר בעיקר קרונקס של אקוסאפ פעמיים ביום במרחק זמן מהארוחה. כל זה עוזר לי מאד. (בקשר לפסיליום צריך לשים לב שבתחילה זה עושה קצת גזים, אבל הגוף מתרגל מהר וזה עובר).

הנה קישורים לאקוסאפ. צריך להעתיק את הקישור ולהיכנס באינטרנט. זה לא עובר מכאן ישירות.

מקווה שזה יעזור משהו למישהו.

רבקה



www.ecosupp.co.il/product-category/shop/



http://www.ecosupp.co.il/תמצית-צמחי-מרפא-קרונקס/


תגובות

glaubmr
27/10/16 12:44

שכחתי לכתוב שאני לא נוגעת במוצרי חלב רכים ובמיוחד לא באלו של חלב פרה. משתדלת לצרוך רק גבינות קשות ועד כמה שאפשר כאלו של צאן.

אלואיז
29/10/16 21:15

ניסיתי את הקרונקס, והאמת היא שהוא החמיר לי את המצב, ככה שנראה שזה אינדיבידואלי.

glaubmr
30/10/16 16:30

כמו שכל הדיאטנים והרופאים טוענים לאחרונה - כל פריט תזונתי או רפוואי שאנחנו צורכים פועל אחרת על כל אדם. הכול אינדיבידואלי ואין נוסחה אחידה. אז בעצם אין סוף לפתרונות וקשה ללמוד מניסיון הזולת. וזה הכי גרוע. כמה אפשר לנסות על עצמנו? זה לא נגמר בכלל. לאחרונה גם מצבי התערער. אני מנסה כל מיני פתרונות ולא כל כך מצליחה.

glaubmr
30/10/16 16:34

יש משהו שנוכחתי בו כבר מזמן. גם כאשר אני מוצאת פתרון שנראה לי שעובד, זה תמיד לטווח מוגבל. הגוף מגלה מהר מאד שמרמים אותו וחוזר לסורו. ואז צריך לנסות פתרון חדש. לרמות אותו שלא ירגיש עד שיגלה, ובינתיים לחפש משהו אחר.
אז למי יש עוד המצאה שנוכל לנסות?

אלואיז
30/10/16 21:51

האמת היא שלי יש משהו שעובד עבורי די טוב כבר כמה חודשים. חברה שלי, שסובלת מקרוהן, המליצה לי על כורכומין (אפשר למצוא בכל סופרפארם). האמת שזה התוסף היחיד שבאמת עשה עבודה טובה במקרה שלי.

possible
30/10/16 19:14

יכול לציין כי ניסיתי לאחרונה סיבים תזונתיים ( בנפייבר). כפית בצהריים וכף בערב. התחושה בכללית הינה של שיפור. מסכים עם ההרגשה שהרבה דברים שניסיתי עבדו לטווח קצר. בינתיים ( לאחר תקופה לא טובה) אני חש בטוב ( כשבועיים).

glaubmr
30/10/16 21:50

כל שבוע של הרגשה טובה זה רווח נקי.