מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
19/12/16 9:38
3 תגובות

בוקר טוב לכולם,

שמי מיטל בת 25

לפני ארבעה חודשים החלטתי שאני רוצה לבצע ניתוח קיצור קיבה.

בעברית לא הייתי מהבנות שעושות דיאטה כל הזמן אבל לפני שלוש שנים החלטתי ללכת על זה ועשיתי חלי ממן והתוצאות היו מעולות ירדתי 16 קילו והצלחתי לשמור עליהם לתקופה ארוכה. בשנה וחצי האחרונות התחלתי לעלות במשקל והיום אחרי שכמעט העלתי בחזרה הכל החלטתי לעשות את הניתוח.

אני שלמה מאוד עם ההחלטה. ערכתי את כל הבדיקות ונמצאתי מתאימה לניתוח. אני מאוד בחששות מהניתוח , אצל מי לבצע , אם לעשות אותו דרך קופת חולים או באופן פרטי.

והייתי רוצה להיוועץ איתכם.

האם כדאי לבצע את הניתוח באופן פרטי או דרך קופת חולים?


תגובות

מיכל-19
15/12/16 18:59

היי מיטל
את יכולה לעשות דרך הקופה ולבחור רופא שאת רוצה מי שמנתח באופן פרטי בדרך כלל מנתח גם דרך הקופה אני ממליצה לך על דר אבינוח ואני יודעת שהוא עובד עם כל הקופות בהצלחה

אביבית8
16/12/16 0:20

שלום, מיטל!
את שלמה עם ההחלטה וזה חשוב מאד.
טבעי שתהיינה חששות. כל שינוי משמעותי ובפרט כזה שחולש על הרגלים ושינוי חשיבה- מרתיע בתחילה, אך את עם פנים קדימה, מבינה את התרומה העצומה שתהיה לניתוח על חייך ועל איכותם. כל הכבוד על הדרך עד לפה!
כדאי לך לבדוק שהמנתח שאת בוחרת הוא מקצועי עם נסיון בכל סוגי הניתוחים ולא רק באחד מהם, כדי שיוכל להמליץ לך בראש נקי על מה שמתאים לך באמת.
דרך קופ\"ח או פרטי אין לכך משמעות מקצועית אלא נוחות שלך בקיצור זמני ההמתנה וכו\'.

בהצלחה בכל דרך שתבחרי!

bki1
19/12/16 9:38

היי מיטל אם את שלמה עם זה אז זה מעולה. השאלה באיזו קופת חולים את כי לא כל הרופאים עובדים בכל קופת חולים