מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
11/03/17 12:58
5 תגובות

סובלת מהתופעה כבר כמעט 5 שנים מאז השירות ה צבאי. בת 23. חווויתי סטרס גדול מאוד שגרם לי בסופו של דבר להשתחרר. עד היום מנסה לחפש פתרונות, נצמדת לדיאטה, ועדיין עד שמרגישה שמשהו כן עוזר לי, אחר כך מגיעה ירידה שמשכיחה את כל התחושות הטובות וההנחות שאיזשהו שיפור בכלל קרה. עוד איכשהו מצליחה להתמודד בנסיעות, ובלימודים, האקדמיים אבל תמיד נאלצת להיות מצוידת במגבונים לחים, ספריי לשרותים וכדורים למקרה חירום נגד גזים ושלשולים. אחרת זו ממש בושה אחרי ההתפנות, כי ההרגשה היא שיש ריח חריף יותר מלאחרים אז ישר צריך לרסס . כרגע אני נמצאת בתקופת בחינות .. אז שוב מגיעה ירידה, כמה שאני מנסה להפחית סטרס. התחלתי לקחת פרוביוטיקה גארו דופילוס, נוטלת נוגדי דיכאון בשם נורטילין שעזרו בהתחלה.. מטופלת פסיכולוגית...ארכוש את התוסף קרונקס.. אם יש לכם עוד טיפים אשמח לשיתוף.. מרגישה שכמעט ניסיתי הכל מלבד טיפול בהיפנוזה.


תגובות

glaubmr
07/02/17 20:58

גם אני ניסיתי כל מיני הצעות וכל דבר עזר לי תקופה קצרה ובהמשך ההשפעה נעלמה. לאחרונה עלתה הצעה לדיאטת פודמאפ. עלי היא לא השפיעה, אבל כדאי לנסות, כי אנשים הם שונים ולכל אחד יש תגובות שונות. חפשי באינטרנט את הדיאטה הזו ותנסי. הקרונקס עזר לי ופטר אותי מהגזים ומהשלשולים. דרך אגב, ניסית לקחת סיבים? יש בפייבר 1 כמאכל, ובתוסף של פסיליום. זה מאד עוזר. חוסר בסיבים ידוע כקשור למעי רגיש.
9

אולגה6
21/02/17 12:23

הי, תודה על התגובה. סיביים תזונתיים גרמו לי לשלשולים חריפים, ניסיתי של בנייפייבר.. פסליום לא ניסיתי. אבדוק לגבי הדיאטה שכתבת... אני גם ככה נצמדת לדיאטת נוקשה והנה היום למרות ההקפדה יש לי יום ממש רע שאני לא יכולה לצאת מהשירותים.

אור54
19/02/17 13:11

תופעה מוכרת מאוד רציתי להציע לכם משקה שממש עשה נפלא לאנשים שסובלים ממעי רגיז ושמעתי עליו רק דברים טובים זה משקה אלוורה ש97% מהמשקה זה פשוט אלוורה שממש עושה פלא בגוף חבל שהרבה אנשים בכלל לא יודעים על קיום המוצר הזה אבל זה עובד החברה גם נותנת 30 יום אחריות והתנסות עם המוצר. אם ניסיתם הכל וכבר התייאשתם נראה לי שכדאי לכם לנסות את המוצר הזה הטלפון של המשווקת שתתן לך גם את כל הפרטים ועזרה הוא 0527118068 מקווה שעזרתי בהצלחה:)

glaubmr
21/02/17 21:17

לגבי סיבים תזונתיים. צריך לשים לב לכמות שלוקחים. אם מגזימים - יש שלשולים וגזים. הדרך הכי טובה היא לבדוק כמויות. לי לקח זמן עד שמצאתי את הכמות המתאימה לי וגם את הזמן ביום מתי לקחת מה. מה שמתאים לי זה בבוקר דגני סיבים ובערב קפסולה אחת של פסיליום.

אולגה6
11/03/17 12:58

אנסה תדה... לאחרונה ממש לא פשוט.. יום אחד ככה יום אחר רע.