מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
25/02/17 21:13
3 תגובות

בעקבות הכתבה שהתפרסמה היום באתר "הסוכרת לא מאוזנת? קיצור קיבה עשוי לסייע" אני הייתי משמיטה את המילה עשוי.

הניתוח אכן איזן את רמות הסוכר בשנתיים הראשונות והיום אחרי שש שנים והמשך ירידה במשקל (40 קג') אני נמצאת בערכים של אדם בריא לחלוטין. אני ממשיכה מעקב ועדין לוקחת גלוקומין בעצת האנדוקרינולוג שמטפל בי אבל אין לי שום חשש מסיבוכי המחלה ואני מרגישה בריאה לחלוטין.

מי שחולה או בטרום מחלה, אל תהססו לעבור את הניתוח גם אם אתם לא במשקל הסף.


תגובות

חן28
23/02/17 23:09

צודקת

לימור-מרדי-דיאטנית
24/02/17 20:50

כל הכבוד ואני שמחה בשבילך על ההישג ושיפור איכות החיים . מעניין אותי למה הרופא רוצה שתקחי גלוקומין אם הערכים תקינים. ועוד משהו קטן מי שלא עומד בסף לא יכול לעבור את הניתוח. ישנו קריטריון לסוכרתיים לא מאוזנים שניסו את כל האופציות התרופתיות והם בBmi 30-35 . לא עושים את זה בכל בית חולים.

רונה-ג
25/02/17 21:13

לגבי הגלוקומין, הרופא שלי אומר שהמשך שימוש בתרופה ישפיע לטווח הארוך היא שומרת על הלבלב שלי.לגבי הנתוח אני יכולה רק לדבר על הנסיון שלי ולהמליץ למתלבטים לגביו זה כמובן לא מחליף החלטת רופא. מה שכן אני הייתי החלטית ורציתי את הנתוח מבחינה רפואית ולא אסטטית וכאשר קופת החולים סרבה בפעם הראשונה אני התעקשתי על כך, נגשתי לוועדת ערר עם נימוקים ברורים ורק אז קיבלתי אישור, היום אני מאוד שמחה על כך.