מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ניתוח בריאטרי

13/04/17 14:10
4 תגובות

שלום אני מתחיל את התהליך לקראת ניתוח וכרגע צריך לבחור מנתח (אזור חיפה והקריות ) ,
1. רציתי לדעת מי הכי טוב והכי קפדן , ובכלל איך בוחרים מנתח
2. איזה ניתוח עדיף יש הרבה סוגים : מעקף, מיני מעקף , בלון ,שרוול ,טבעת וכ"ו
3. האם כדאי לבצע את הניתוח באזור המרכז ? נאמר לי ששם הרופאים היותר טובים
אני במכבי ויש לי את כל ביטוחים כולל פרטי
תודה לכל העוזרים


תגובות

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
13/04/17 14:22

שלום רב, אני מנוע להמליץ על מנתח, לגבי סוג הניתוח חשוב מאוד לשמוע מהמנתח על כל סוגי הניתוחים , יתרונות וחסרונות וסיבוכים פוטנציאלים. בחירת סוג הניתוח נעשית יחד עם הכירורג ובהמלצתו ותלויה בהרבה גורמים כמו מחלות נילוות, הרגלי אכילה והעדפה אישית. בלון זה לא ניתוח, זו פרוצידורה אנדוסקופית זמנית ואישית איני ממליץ עליה. טבעת זה ניתוח לא יעיל שמרבית הכירורגים בארץ הפסיקו לעשות אותו. אין שום יתרון לבצע את הניתוח במרכז. חג שמח ובהצלחה.

אביבית8
13/04/17 19:52

פרופ' עסליה מנתח מצוין, מנתח בחיפה גם ברמבם גם ברוטשילד וגם באסותא לב המפרץ. המונים מהמרכז מגיעים אליו.

דני.
14/04/17 14:46

תודה חג שמח

Ruths
21/04/17 11:35

בבני ציון יש את פרופסור מטר, דר' מאדי ודר' סורוקה, 3 מנתחים בריאטריים מעולים. אני נותחתי בבני ציון והייתי מאוד מרוצה