מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההתקפי חרדה בטיסות

התקפי חרדה בטיסות

20/04/17 8:40
1 תגובות

שלום לכולם
אני בן 27
עד גיל 18 הייתי טס בחופשיות ובכיף
בגיל 18 חוויתי נחיתה טיפה קשה באחת הטיסות כשהייתי עם אמא שלי ומאז אני חווה התקפי טיסה בטיסות שהלכו והחמירו עם השנים
אחרי המקרה עוד טסתי כמה פעמים
אבל בשנים האחרונות אני פשוט נמנע לטוס אחרי שפעמיים הגעתי לשדה התעופה לטיסה ולא יכולתי לעלות לטיסה בגלל התקפי חרדה טופלתי בהמון טיפולים כמו : CBT , מרכז אורה גולן , פסיכולוגים ופסיכיאטרים וניתנו לי תרופות כגון : ציפרלקס, רסיטל , ואבן , קסנקס , לוריבן וכו . לצערי אף טיפול לא עזר והתרופות פשוט לא משפיעות עליי .
האם מישהו מכיר/יודע תרופה שחזקה מספיק בשביל לעזור להתמודד עם התקף חרדה ברמות חזקות ? משהו שממש יטשטש ויעזור לי להישאר רגוע ויתן לי לטוס ולהמשיך לטייל כמו שאני כל כך אוהב ורוצה .

תודה מראש


תגובות

טל-מוזס
23/04/17 12:01

שלום לך, אכן נשמע שחווית הנחיתה ערערה אותך. האם ישנם תחומים אחרים שגם בהם אתה חש חרדה או מתח מוגבר בגוף ? האם ישנם דברים נוספים שאתה נמנע מהם ? אני עוסק הרבה בחרדות ממוקדות ולרוב אדם אינו חרד מדבר אחד בלבד האם בכל הטיפולים שעברת למדת על עצמך דברים שסייעו להפחית את החרדה ב 5-10% או שלא היה שינוי כלל ? מהתרופות שכתבת נראה כי קיבלת תרופות גם להרגעה מיידית וגם לטיפול ארוך טווח. ספר מעט יותר ואנסה לסייע. מאיזה איזור אתה בארץ ?