מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

הגיע הזמן

25/04/17 19:14
3 תגובות

אחרי כמעט 15 שנה אני מתחילה להבין שאני נכה נפשית. על הנייר זה היה כתוב לפני שנים אבל הקבלה היא רק עכשיו .. בא לי להיות בפרסומת בטלויזיה כמו פרסומות אחרות ולהגיד לעולם."תפסיקו לשפוט אנשים"אתם לא מבינים מה אנחנו עוברים יום יום אבל ברור שזה לא יקרה התודעה לזה בציבור עדיין בריצפה אבל תודעה למוגבלויות אחרות קיימת . למה זה ככה כי אצלנו זה בתוך הנפש והמוח ואצל אחרים זה יותר שקוף?


תגובות

אוליב1
25/04/17 23:52

מסכימה עם כל מילה.מזדהה

נפש.פצועה
26/04/17 20:32

נפש לא רואים זה הבעיה לדעתי גם הרופאים לא יכולים להגדיר בן אדם עם בעיה מסוימת רק האדם עצנו עם מה שהוא מרגיש ועובר מה בעצם עובר עלייך מה את מרגישה?

Didi123
07/05/17 22:26

חדש כאן אך מבין לליבך, מדובר בשנים ארוכות גם אצלך ולכן אני מאמין שזה מצב שבא והולך, ובודאי יעבור , כך זה אצלי, מקווה שאולי יום אחד תעלה המודעות למצבנו... ומזל שיש תרופות שעוזרות... משהו ספיציפי שהוביל להארה ?