מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמשהו כאן לא עובד

משהו כאן לא עובד

29/04/17 23:09
7 תגובות

מתכוון לתמיכה של מערכת הבריאות במטופלים כמונו.
לאחרונה נהיה קשה עבורי לקבל טיפול מקופת החולים עקב טעמים בירוקרטיים, לא אפרט מעבר לכך.
מטופלים כמונו צריכים סביבה חברתית במציאות (ולא באינטרנט) שזה הכי חסר לרובנו, אבל אין.
הטיפולים המקובלים לא עוזרים לי.
משרד הבריאות צריך לתמוך יותר.


תגובות

נפש.פצועה
29/04/17 23:22

צודק במאה אחוז אין מספיק יחס או טיפול ראוי וטוב ל"חולים" כמונו בעניין הנפש

טל-מוזס
01/05/17 8:46

מני, אין ספק שהשמיכה קצרה מדי. אני יודע שמספר חברים בפורום התארגנו והם נפגשים לקבוצת תמיכה. זה נשמע לך?

מני124122
04/05/17 1:13

בעצם.. מבחינתי שאני וכמותיי לא יטופלו, ובמקום זה המדינה תשקיע משאבים בחינוך הורים כיצד הם צריכים לחנך את ילדיהם עוד מהגן, ומה יכול לגרור חינוך מזיק תרתי משמע - עם הנזק הסביבתי והכלכלי שזה גורר, שכמובן משפיע על כולם. זה יכול לפתור את הבעיה אחת ולתמיד מהשורש שלה, ומבחינתי זה יהיה ה- tribute שלנו כ"חיסכון עלינו" שניחשב בתור אחוז זעום בסטטיסטיקה שתעשו בעתיד. אנשים מנוכרים, בגלל פחד ומחוסר הבנה, יעדיפו להתייחס לאנשים "אחרים" בתור "יצורים" וכך המעגל נמשך... משוב חיובי שפועל לרעה. יש מדינה שבה נותנים לאנשים הקלה לתמיד בשיטה מהירה. זה עוול מצידכם שלא מאפשרים את זה כמו שצריך בכל העולם. אין לכם זכות לקבוע, אתם צריכים רק לספק שירות.

עופרי65
04/05/17 14:37

שלום שמי עופרי ואני מעל גיל 60 מרגישה בודדה וממש קשה לי האם הקבוצה היא לכל גיל? אפשר פרטים

n1
04/05/17 18:18

עופרי ומני יש לנו קבוצה דרך אפליקציית קיק, מקווה שאתם יודעים איך להוריד אותה, אתם מוזמנים להצטרף וגם לפנות אלי אם יש שאלה, כל שאלה. הכינוי שלי בקיק kerenlilach. עוד לא יצא לנו להיפגש אבל אם אנשים יזמו את זה זה יקרה. חוץ מזה יש בכל עיר תחנות לבריאות הנפש ושווה לברר דרך קופת החולים איך נהיים חברים בהן.

n1
04/05/17 18:19

אשמח לעזור לכם גם בעניין התחנות והפנייה לקופת החולים.

מופי
20/05/17 1:26

אז מה היית רוצה?.... ולמה לא להתחיל לגלגל רעיונות ביחד למה היינו רוצים?... ואחרכך לבדוק אם יש חלק מהדברים שאפשריים גם ללא מערכת הבריאות, ואת חלקם אפשר לדרוש באמצעות התאגדויות ועצומות. כן, כן, אפשר!!!!!!!!!!!!!!!