מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מלאת שאלות

03/05/17 19:30
5 תגובות

היי כולם , אני מתחילה את התהליך לקבלת אישור לניתוח שרוול ואני לא מכירה אישית אף אחד שעשה את זה ואין לי את מי לשאול . אשמח אם מי שקורא את זה יענה מה שהוא יודע בתגובות מהניסיון האישי בבקשה ..
1. מתי נשקלים ? ( רופא משפחה? דיאטנית? ועדה?) . ואם אפשר להתלבש רגיל או להוריד חולצה .. אני רוצה לשים קצת דברים כבדים מתחת לבגדים כי חסרים לי 5 קילו לbmi הנחוץ .
2. מה הולך בוועדה הרפואית ? מה התהליך .. האם זה פגישות אינטימיות או כמה רופאים ביחד ? ..
3. עוד משהו שצריך לדעת על התהליך ? במיוחד למי שחסר לו כמה קילו לbmi הנחוץ ..
4. יש איזה שהוא שלב שצריך להוריד בגדים? חוץ מהניתוח .

תודה רבה לעונים


תגובות

לימור-מרדי-דיאטנית
07/05/17 18:27

1. במסגרת ההכנה לניתוח את צריכה ללכת לדיאטנית לכמה פגישות על מנת לעבור הכנה תזונתית ולקבל ממנה מכתב שאת מוכנה לניתוח . לא מורידים חולצה בשקילה. רופא המשפחה שכותב המלצה לניתוח גם יכול לכתוב מה המשקל שלך והBMI. 2. ועדה בבית חולים מורכבת מעובד/ת סוציאלי/ת או פסיכולוג/ית , דיאטנ/ית ורופא/ה. לכל אחד נכנסים בנפרד. כל אחד שואל שאלות בתחומו. לבסוף נותנים לך תשובה אם את עומדת בקריטריונים. את נשקלת גם בועדה ע"י הדיאטנית. 3. לא צריך להוריד בגדים. מקסימום נעליים.

היי לך :) שאלה קטנה: את טוענת שבשביל להיות במשקל המינימלי לניתוח חסרים לך 5 ק"ג. עכשיו בינינו.. לא נראה לי שיש לך בעיה להעלות 5 ק"ג, נכון? אם תרצי אפילו אפשר להגיד שיהיה לך ממש כיף להעלות 5 ק"ג (לאכול דברים משמינים שאת אוהבת ללא הגבלה), אבל את לא עושה זאת, במקום זאת את נלחמת בנטייה שלך להשמנה ולא מעלה את ה-5 ק"ג. אולי ננצל את המוטיבציה שלך והיכולת לא לעלות במשקל כדי לזרז עוד קצת הרזיה, ואח"כ עוד קצת הרזיה...? העיקר לא לעבור ניתוח? (כמובן במידה ומצבך הבריאותי אינו מסוכן לך כעת). מה שאני מנסה לרמוז פה הוא שלקריטריונים המשקליים ולועדה יש סיבה. המטרה היא לשמור עלייך. אם תרמי את הועדה זה עלול לפגוע בך. חבל.

דודו-יצחקי
24/05/17 14:40

שיהיה המון בהצלחה

Yakoov
10/06/17 13:52

בדרך כלל בועעדה רוצים לראות שאת עושה את הניתוח בשביל הבריאות ולא משהו אובססיבי

איציק35
10/06/17 14:08

ממליץ לבוא כמו שאת ולספר את הסיבה שאת רוצה לעבור ניתוח. האמת הכי טובה ותמיד תתן לך גם השלמה עם עצמך לקראת הניתוח. תהיי רגועה שאת בדרך נכונה להצלחה ולחיים חדשים