מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהקנאביס וקלונקס

קנאביס וקלונקס

04/05/17 4:59
2 תגובות

חייבת להתייעץ..אני מקבלת קנאביס רפואי,המצב טוב מאוד הרגשה טובה ורגועה!
לפני שבוע חזרו לי התקפי חרדה ברמה קשה , כדי להפסיק אותה במהרה לקחתי קלונקס ואסיוול כמה ימים ...כמובן לא עישנתי קנאביס .
מה יכול להיות אם אני ישלב בינהם? הרי הקנאביס טוב יותר , רק אסור לי להוציא אותו מהבית


תגובות

n1
04/05/17 18:30

את צריכה לשאול רופא..... איך קיבלת אישור לקנאביס רפואי??? יש לי זוג חברים עם פיברומיאלגיה ואסטמה מאוד קשה שלא מצליחים לקבל את האישור.

טל-מוזס
08/05/17 8:45

אורלי יקרה, קאנביס יכול להיות יעיל במקרים רבים. אולם יש אנשים שהוא גורם להם להתקפי חרדה קשים ואחוז מסוים באוכלוסייה כ5-7 אחוז אפילו פסיכוזה. קלונקס או אסיוול הם כדורים ממשפחת הבנזודיאזפינים, הם כדורים ממכרים ולחיות איתם כדרך קבע זו אינה דרך מומלצת. ברור לי שאת מאוד סובלת, האם ניסית טיפולים אחרים? ממליץ לך להתייעץ עם הרופא שרשם לך קאנביס או עם פסיכיאטר. מה את אומרת?