מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלא בטוח מה קורה לי

לא בטוח מה קורה לי

04/05/17 12:34
6 תגובות

היי לכולם ,
מזה כשנתיים וחצי אני לא בטוח מה אני חווה , זה התחיל בחרדות שלפני כן לא ידעתי שקיים כזה דבר , חשבתי שאני חוטף התקף לב לאחר בדיקות פיזיות הבנתי שהכל בסדר , מאז אותם חרדות אני לא מרגיש כמו שהייתי פעם , איבדתי עניין ביציאות ובילויים , הבטחון שלי במקום נמוך מפעם ויש לי הפרעות ראיה(נקודות שחורות שזזות עם העין) וכאבי ראש לעיתים קרובות יותר , אני מנסה כבר שנתיים וחצי להבין מה קורה איתי , אני עובד ולומד במקביל אבל תחושת המועקה לא עוזבת אותי , אשמח לתגובות .


תגובות

LeaveAriAlone
04/05/17 16:32

אתה מצליח להתרכז בלימודים?

עומר10
04/05/17 16:34

בערך וזה גם אחרי שאני שותה כמה כוסות קפה במהלך היום בשביל שתהיה לי קצת אנרגיה בגוף

LeaveAriAlone
08/05/17 7:01

יקר, אני רחוקה מלהיות פסיכיאטרית ובכל זאת מה שאתה מתאר כאן נשמע כמו התחלה של דיכאון. ממליצה לפנות לפסיכיאטר לאבחון...

ינשוף99
06/05/17 23:01

האם היה לך ניסיון עם סמים ? האם אתה יודע מה גרם להתקף הראשון ?

שלום לך יקר. חשוב להבין על רקע מה פרצה החרדה הזו אצלך?, בכל מקרה אתה מתאר סבל רב וממושך. אין שום סיבה או הצדקה לכך. חרדה כמו דיכאון הינן מחלות שדורשות טיפול. החדשות הטובות הן שיש כזה טיפול. גש לפסיכיאטר ובמקביל פנה לטיפול נפשי . התוצאות יופיעו מהר. מבטיחה. מה דעתך?

עומר10
08/05/17 22:37

קודם כל תודה על ההתעניינות שלכם זה חשוב לי , ינשוף הייתה לי התנסות עם סמים קלים לא מעבר וגם היום כמובן שלא , אורית אני אגיד את האמת מאוד מאוד מלחיצה אותי המילה פסיכיאטר אבל אני באמת אובד עצות חשבתי לנסות כדורים לתקופה מסוימת אבל אני בכלל לא בטוח בזה אבל אני מאוד רוצה לחזור לאני של פעם , מה גרם לחרדות אני באמת לא יודע זה פשוט תקף אותי במיטה מיד אחרי משמרת לילה אמנם מאז כבר בקושי יש חרדות אבל עדיין ההרגשה הפנימית שלי היא לא אותה הרגשה שהייתה .