מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ודים בלובשטיין
סגן מנהל המחלקה לשיקום שדרה ומנהל היחידה לאורודינמיקה ושיקום שליטה בשתן, בית החולים לוינשטיין מומחה ברפואת שיקום ובעל ניסיון רב בטיפול ושיקום נפגעי שדרה. חבר סגל בחוג לרפואת שיקום. ד"ר בלובשטיין סיים את לימודי הרפואה ברוסיה והתמחה שם ברפואה פדיאטרית. בשנת 93' עלה לארץ, סיים התמחות ברפואה שיקומית ומאז עובד בבית החולים לוינשטיין כרופא בכיר במחלקה לנפגעי שדרה. 
תמר פולאק
תמר פולאק
סגנית אחות אחראית במחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בסוציולוגיה רפואית. בעלת ידע ומומחיות בתחום הטיפול והשיקום בנפגעי חוט שדרה.
פרופ' עמירם כ
פרופ' עמירם כ"ץ
פרופסור כ"ץ ניהל את המחלקה לשיקום שדרה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין עד 30.6.2022. מאז, עוסק בייעוץ, הוראה ומחקר במחלקה וגם בייעוץ פרטי. פרופסור כ"ץ ניהל את בית החולים לוינשטיין משנת 2011 עד יולי 2019. עוד קודם לכן שימש בתפקידים שונים בבית החולים לוינשטיין החל משנת 1983. את תפקידו כמנהל המחלקה לשיקום שדרה, הוא ממלא משנת 1994. פרופסור כ"ץ הוא מומחה ברפואה פיסיקלית ושיקום ובעל תואר נוסף כדוקטור לפילוסופיה (בחוג לפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב). פרופ' כ"ץ השתלם בטיפול בפגיעות חוט שדרה ב- Stoke-Mandeville באנגליה וחבר בוועדה המדעית של החברה הבינלאומית לחוט שדרה ISCoS. יחד עם כל צוות המחלקה לשיקום שדרה בלוינשטיין פיתח סולם הערכה תפקודית לנפגעי חוט שדרה שמכתיב כיום יעדי טיפול שיקומי בנפגעי חוט שדרה במדינות רבות בכל העולם. פרטים נוספים ב- www.catzamiramprof.com
סיון אבנרי
סיון אבנרי
פיזיותרפיסט,מדריך קליני ובעל תארים ראשון ושני בפיזיותרפיה. (אוניברסיטת תל אביב)עובד בבית החולים לוינשטיין מאז 2001.אחראי על שירותי הפיזותרפיה במחלקה לשקום שדרה.
הדס טרייסמן
הדס טרייסמן
מרפאה בעיסוק אחראית, המחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר שני וותק של 14 שנה. התמחתה בתחום שיקום שדרה ובנושא זה כתבה גם את התזה
שרון רצהבי
שרון רצהבי
שרון רצהבי, פסיכולוגית רפואית מומחית. תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, בית ספר לפסיכותרפיה פסיכואנליטית באוניברסיטת חיפה. עבדה כפסיכולוגית בבית החולים רמב"ם ובבית החולים כרמל בחיפה עם אנשים המתמודדים עם מגוון מחלות ופציעות. כיום פסיכולוגית אחראית במחלקה לשיקום שדרה בבית לוינשטיין.

מובילי קהילה

שמואל-עדיני
שמואל-עדיני
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
כמוניחוט שדרה2 פיענוחים לאותו CT

2 פיענוחים לאותו CT

04/05/17 14:21
2 תגובות

לאחר תאונת דרכים, רכב נכנס בי מאחור, נשלחתי לCT עמוד שדרה צווארי להלן 2 הפיענוחים איך יכול להיות כזה הבדל? אציין שבנוסף עם הדיסק הלכתי למומחה עמוד שדרה והוא עשה פיענוח משלו במקום והוסיף את הממצא "C5-C6 בקע דיסק ימני-לחץ על חוט השדרה ומוצא שורש C6 מימין"

הפענוח השני:
חוות דעת שניה 29.04.17
בדיקת CT של עש צווארי
שפירא ארז ת.ז. 025514282
מיום 03.04.2017
סיבת ההפניה:
כאבים בצוואר לאחר תאונת עבודה
טכניקה:
ללא הזרקה של ח.נ.
ממצאים:
אין עדות לשבר, תמט או תזוזה.
מודגמים שינויים ניווניים קלים במבנה הגרמי.
מעבר קרניו צרביקלי תקין.
בגובה C3-C4: מודגם בלט דיסק קל ללא לחץ משמעותי על השק הדורלי.
בגובה C4-C5:מודגם בלט דיסק מרכזי עם לחץ על השק הדורלי וייתכן גם על חוט השדרה- לקורלציה של MRI.
בגובה C5-C6: מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדורלי. התעלות הבינחולייתיות מוצרות.
בגובה C6-C7: קיימים ארטפקטים מהכתפיים, אך נראה שקיים בלט דיסק- לברור ב MRI.
לסיכום:
בלטי דיסק ושינויים ניווניים. לחץ משמעותי קיים בגובה C4-C5 וייתכן גם ב C6-C7, להמשך ברור ב MRI.

בברכה,
ד"ר חן הופמן
מ.ר. 21431
מנהל היחידה לנוירורדיולוגיה
בי"ח שיבא בתל השומר


2 פיענוחים לאותו CT

תגובות

רוזן
07/05/17 20:12

על תתפלא. אני קיבלתי אבחון שגוילגמרי של CT של עמוד השדרה מהמאבחן של מכון הסיטי, וזיהוי שלא נכון ע"י ניורוכירורג, שהמליץ על בעצוע MRI. אבל, לאחר מכן, שגה בזיהוי הבעיה מתוך בדיקת ה-MRI, אבחון שהיה דומה לאבחון של המאבחן ממכון ה-MRI. גם רופאים של בית חולים שני מאוד מוכר, טעו כמו המומחה הראשון. למזלי מכר המליץ לעבור אבחון למאבחן מספר אחד בארץ ומהטובים בעולם, פרופ' שמעון מימון. הרבה רופאים מסוכסכים עימו כי הוא ביקר אותם בפומבי, אך בשקט כולם מסכימים שהוא הטוב ביותר בארץ. הודות לו הוא אבחן נכון את הבעיה אצלי וכך ניצלו חיי שאילו הייתי הולך לפי האבחונים האחרים לא הייתי כותב היום שורות אלה. הוא מקבל רק באופן פרטי (גר בזיכרון). ממליץ לקבל אבחון שלו לפני כל פעולה כירורגית.

אבי10
15/05/17 13:01

אצלי הגדיל לעשות בממצאיו מפענח בכיר:לאחר שעבר ניתוח איחוי חוליות c3 -c7 פוסטריאורי(מאחור). נראה שעבר גם ניתוח לאיחוי חוליות אנטריאורי(קידמי) מאוחר יותר.מה שלא היה ולא נברא.תגובת המנתח שלי:"אתה מבין עכשיו למה אני בכלל לא מסתכל על הפיענוחים האלה?לי יש את היתרון לעומת מפענח בכך שיש לי את נקודת המבט והניסיון במהלך ניתוחים בהשוואה למה שרואים בצילומים ".אגב:זה המצב אצל מפענחי תצלומי אויר לעומת כאלה שגם מבקרים ומכירים את השטח במציאות.