מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

לאן להמשיך?

04/05/17 21:00
3 תגובות

אני כבר כמה שנים סובלת מדיכאון, עם תקופות של עליות וירידות. עברתי המון מטפלים (למעלה מ10) מסוגים שונים, וביניהם גם כאלו שליוו אותי תקופות ארוכות, אך לצערי לא מרגישה ששום טיפול קידם אצלי משהו. כרגע אני מטופלת אצל מישהי כבר כמעט שנה, ומרגישה שהכל נותר בגדר "דיבורים באויר" ואין תוצאות בשטח.
אני ממש מיואשת ולא יודעת מה עוד לעשות. מרגישה שהפתרון היחיד שנותר לי הוא פשוט.... לא להיות כאן:(


תגובות

אמיר-חיים
05/05/17 1:44

היי יהודית, עם מה את מתמודדת בעיקר? איך זה התחיל?

אמיר-חיים
05/05/17 1:45

כלומר ממה הדיכאון נובע אצלך

יהודית יקרה. אני מבינה היטב את הכאב שלך. כשסובלים כל מה שרוצים זה שהסבל יפסק והדרך היחידה לעשות זאת היא למות. יחד עם זאת כפי שכתבתי קודם לכן לכולנו יש ציפיות וחלומות שאנחנו רוצים להגשים בתוך הזכות החד פעמית הזו לחיות. האם את מטופלת תרופתית?, הטיפול הטוב ביותר הוא זה המשלב טיפול תרופתי עם טיפול נפשי. לטיפול התרופתי משמעות אדירה. בנוגע לחוסר ההצלחה עם טיפול נדמה לי שהבעיה היא שאינך מקבלת טיפול תרופתי מספק. לעיתים כשנמצאים בדיכאון המטפלים הם כמו מאחורי מסך ולא תופסים נפח ומשמעות מבחינתך. חשבי איזה סוג מטפל את חושבת שיהיה נכון לך כזה שידרוש ממך דברים?, או אולי יבין אותך יותר?, מה פירוש ״הדברים נשארים באוויר״?, מה מונע מהם לרדת? מה את חושבת?