מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהשאלה למי שמבין בועדות של ביטוח לאומי

שאלה למי שמבין בועדות של ביטוח לאומי

10/05/17 18:55
3 תגובות

אני סובל ממאניה דיפרסיה ולפני שנה קיבלתי נכות זמנית לשנה {50% נפשי ו 100% אי כושר}
עוד שבועיים אמורה להיות לי ועדה נוספת
שאלתי למי שמבין ויודע: האם אני יצטרך לפרט להם שוב את כל מה שעברתי במשך השנים {את כל ההיסטוריה של המחלה} או רק מה עבר עלי בשנה אחרונה מאז הועדה?
תודה


תגובות

daaadi
10/05/17 19:01

דעתי היא שפחות רלוונטי מה שהיה . ההתמקדות היא עכשיו איך אתה מתפקד אם אתה עובד מנהל זוגיות וחברים . איך אתה קונה לעצמך דברים אם אתה נוהג ברכב וכו'..

n1
11/05/17 18:47

אני מציעה לך להתייעץ בנושא עם עורך דין שזוהי התמחותו, בלי קשר לשאלות הועדה עליך לדעת מה להגיד ומה לא, ובמקומך הייתי גם מגישה בקשה לביטוח הלאומי באמצעות עורך הדין שהוא יבוא איתך ביחד לועדה, ואם זה לא מתאפשר להקליט את הועדה ללא ידיעת המוקלטים כמובן. היה לי ניסיון גרוע מאוד עם ביטןח לאומי וההקלטה הצילה אותי, בקש שכל משתתף יאמר את שמו ותפקידו והתייעץ עם עורך דין. אשמח לייעץ יותר אם תפנה אלי, שי.

מערכת-כמוני
14/05/17 10:30

שרון שלום, אנו מזמינים אותך להתייעץ בנושא עם מומחי קהילת זכויות החולה באתרנו: https://www.camoni.co.il/100131 בהצלחה, מערכת כמוני.