מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

Off Topic

אנונימי
אנונימי
18/05/17 23:33
3 תגובות

הי, זה לא קשור לנושא של דיכאון וחרדה אבל חשוב לי לומר את זה למנהלי האתר: ההתראות כאן הן דבר בלתי נסבל, תסלחו לי.
אני הגבתי על פוסט באתר, שלא כתבתי אותו וגם לא הגיבו לי (או נתנו לייק) על התגובה שלי, למעשה אולי לא הייתה התייחסות כלל לתגובה שלי אבל מרגע שהגבתי ההתראות כאן מלאות ב"(שם של בן אדם באתר) הגיב על הפוסט שלך" או "(שם של בן אדם באתר) הגיב לתגובה שלך". אני נכנס, ולא רק שזה לא הפוסט שלי, אלא שגם לא הגיבו לי. זה סתם מפוצץ פה, 17 התראות (אם לא יותר) שאין שום אפשרות להפטר מהם - גם אם אני נכנס ללינק לפוסט, זה לא נעלם.

אני מודה לכם על הניסיון לתת לי תחושה כאילו כן מישהו התייחס או מתייחס לתגובות שלי אבל לא באמת אכפת לי אם התייחסו או לא, רק אכפת לי שזה לא יהיה מפוצץ ומבטיח כי אם באיזשהו פוסט כן היה אי פעם מישהו שבאמת הגיב לי או דיבר איתי, אין לי שום סיכוי לדעת מזה כשכל ההתראות כאן מפוצצות באנשים שלא הגיבו לי וכנראה אפילו לא ראו אותי מגיב. וגם, זה לא פוסט שכתבתי.

מעניין אם על הפוסט הזה יגיעו לי התראות


תגובות

גילה-פז
19/05/17 14:30

שלום לך. מבטיחה להעביר את הבקשה ומניחה שאם ניתן לשנות, בכדי להקל, יעשו זאת. שבת שלום

מערכת-כמוני
19/05/17 17:51

שלום לך, אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך. אנו אכן בוחנים את הנושא ומקווים למצוא פתרונות בכדי לשפר את הגלישה באתר החדש. תודה על תשומת הלב, מערכת כמוני.

StopFightingMe
20/05/17 10:38

תודה לכם