מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהתביעת נכות - מקבל טיפול תרופתי

תביעת נכות - מקבל טיפול תרופתי

22/05/17 3:47
4 תגובות

שלום רב,
אני מעונייו להגיש תביעה לנכות כללית בגין בדיכאון ממנו אני סובל , אשר גרם בחלוף הזמן לירידה בתפוקת העבודה עד לתקופות שלא עובד כלל.

אני מקבל טיפול תרופתי
אובחנתי ע"י רופא המשפחה בלבד

האם לפני הגשת התביעה אני מחוייב או רצוי למען השגת תוצאות בתביעה, לפנות לפסיכיאטר מהקופה בה אני נמצא
או שהביטוח הלאומי יכול לבדוק אותי בעצמו

אני פשוט מעוניין כמה שפחות לדבר על כך מול רופאים, בגגל קושי עצום לבטא בכלל את המצב

תודה מראש על ההתייחסות


תגובות

Gezeron
22/05/17 7:54

בתור אחת שעשתה את זה, כדאי לך מאוד ללכת לפסיכיאטר של הקופה ולקבל מכתב מסודר. הם גם ככה מריצים אותך ומחזירים אותך לעוד ועדה ועוד... אני הגעתי יותר מוכנה ממכונה אחרי 15 שנים רצופות של טיפול פסיכיאטרי לדכאון. הביאו אותי ל3 ועדות וקיבלתי בסוף עזרה.

Dana007
23/05/17 12:20

גם אני הגעתי אחרי שנים של טיפול תרופתי, פסיכותרפי ומעקב פסיכיאטרי

מערכת-כמוני
22/05/17 12:16

יא שלום, אנו ממליצים לך להעלות את שאלתך גם בקהילת זכויות החולה שבאתרנו: https://www.camoni.co.il/100131 בהצלחה, צוות כמוני.

Dana007
23/05/17 12:19

אהלן, ממליצה בחום לפנות לפסיכיאטר לקבל אבחון וגם רצוי שתהיה במעקב זמן מה אצלו עמ לשוות לתביעה שתגיש רצינות, ולכן הייתי ממליצה להמתין עם התביעה ובד בבד לגשת לטיפול פסיכיאטרי. בעיניי ללא חוות דעת רפואית פסיכיאטרית בכלל לא ידונו בתביעה או ישללו על הסף ותצטרך להמתין חצי שנה נוספת להגיש תביעה מחודשת. בקיצור, לא ממליצה בכלל לגשת לביטוח לאומי ללא חוות דעת פסיכיאטרית. רופא משפ׳ לא יעזור לך במקרה הזה.