מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

שלום לכולם

23/05/17 18:54
3 תגובות

שלום לכולם,
לאחר שימוש של כמה חודשים בכדור ציפרלקס שלא הרגשתי שעזר, הרופא החליף לי לכדור בשם פרוזק שאותו לצערי לא הצלחתי לבחון בגלל חוסר בעקביות בלקיחת הכדור והפסקה פתאומית ברגע של הכדורים נוגדי חרדה.
לאחר שאין ביכולתי אפשרות להתייעץ עם הרופא על המשך לקיחת הכדור רציתי לשאול כאן האם לדעתכם אני יכול ולחזור ולשתוץ את הכדור?
אני לא רוצה לעשות איזה טעות שתשבש אותי(:
אשמח לעזרה


תגובות

Lilu1
23/05/17 21:34

מניסיון אישי של משחק עם כדורים - לא מומלץ... כל פעם שיורדים מכדור הגוף יוצא מאיזון וכשחוזרים לקחת הוא צריך ליצור איזון מחדש ותקופת ההסתגלות לרוב לא נעימה. חוץ מזה שבכל כדור צריך לקחת בהדרגה כשמתחילים או חוזרים לקחת, זה משהו שאף אחד כאן לא יכול להמליץ לך איך לעשות, רק רופא שמכיר אותך ואת התיק הרפואי וכל הפרמטרים שלך. למה אתה לא יכול להתייעץ עם רופא? יש רופאים של קופת חולים, יש מוקדים למיניהם, מה הקושי ללכת לרופא? אולי בזה כדאי לך להתייעץ איתנו.

שלום לך יקר. מחזקת את מה שלי לו כתבה לך. לטיפול התרופתי לוקח בין שלושה לששה שבועות בכדי שיהיה אפקט מורגש ומיטיב. צריך להקפיד על הרצף תוך מתן יעוץ לגבי המינון. מאחר ואינני מכירה אותך אישית ואף לא את ההיסטוריה הרפואית קשה לי להמליץ לך מה לעשות. מאידך, אם אינך נוטל שום כדורים חדשים ואם לא חל שינוי בריאותי והפסיכיאטר המליץ על טיפול בפריזמה אינני רואה כל מניעה להתחיל ולבחון סוג של כדור זה שוב. מה דעתך?

אמי28
26/05/17 19:32

אז בתור אחת שהתנסתה בזה שדוחפים לה כדורים.. לכל אחד יש את זמן ההסתגלות שלו מחקרים צראים שתרופה יכולה להשפיע אחרי ימים אחדים! אני הרגשתי השפעה של התרופה באותו יום אחרי שתקופה לא לקחתי. אז אם אתה מכיר את הגוף שלך תעשה מה שטוב לך ואל תיתן לאף אחד להפחיד אותך. ועצה להמשיך עדיף להפסיק אם כל הזבל התעשייתי הזה..