מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההיום ירדתי לשבעה וחצי מג ריטלין

היום ירדתי לשבעה וחצי מג ריטלין

26/05/17 19:02
4 תגובות

עייפה.
אבל עוד לפני זה, כבר יומיים שלושה אני בסיוטים בלילות שוב ובכאבי ראש.
אני חושבת שהטריגר הוא שיצרתי קשר עם הפסיכולוגית הקודמת המיתולוגית שלי (עשרים ושתיים שנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) וממש עושה לי רע. אני אומללה! חייבת להתנתק ממנה שוב! רק הלחכות למייל ממנה עושה אותי אומללה ורוצה למות. לא פחות.
צריכה לנתק ממנה.
שלום שלום ודי.
די כבר!!!!

רוצה לשכב לישון. לנשום עמוק. להשאיר. לשאוף.
רוצה לחזור אל עצמי.
כאב לי גם הגרון.
כנראה צריכה לנוח מאוד.


ערב טוב לכןם


תגובות

גילה-פז
27/05/17 9:52

מופי יקרה. היית בטיפול 22 שנה שזה זמן ארוך מאוד. את רוצה קצת לספר, מהו הטריגר? , שזה אומר, לאן המפגש הזה לקח אותך , שהביא אותך לתוצאה של העייפות הזו.

מופי
27/05/17 18:03

גילה, תודה רבה. עצם ההתייחסות שלך מקלה. אבל לא, אני לא רוצה לשתף כרגע. כרגע סגרתי בחבילה. אם היא תיפרץ בעל כורחי (סביר) בטח אאלץ לשפוך. והעייפות לא קשורה אליה, (כתבתי מבולבל) העייפות קשורה לירידה במינון הריטלין. תודה על הההתייחסות

נופר7
27/05/17 21:20

22 שנה זה קצת להתגרש. זה יותר מ9סיכולוגית. צפוי שיהיה קשה. יש כאן התנתקות מהרגל, פרידה מתמיכה. זה תהליך. תני לעצמך זמן. שבוע. שבועיים. שלושה. לרוב אחרי 3 שבועות מגיעה הקלה גדולה.

מופי
29/05/17 2:22

אני כנראה לא הייתי ברורה. כבר התגרשנו מזמן... עכשיו הייה איזה דיבור שעורר את כל הרגשות קשים. ככ דייקת בהתנסחות שלך נופר. אבל הופעות היו מהירידה בריטלין. תודה על תשומת הלב(: