מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מתוסכלת וצריכה עזרה

30/05/17 17:23
1 תגובות

היי אני עוד מעט בת 17 בכיתה י׳ ומאושפזת באישפוז יום להפרעות אכילה.
אני מוגדרת כ אנורקסית בולמית..
אני צריכה עזרה, נמאס לי כבר ללכת לאישפוז יום כל יום ולאכול שם ושיושבים לי על הוריד ואני מרגישה מתוסכלת כי אני צריכה לאכול ואני מרגישה שמנה כבדה כמו פיל וגם כשאני מסתכלת במראה ככה אני רואה את עצמי..
זה קשה לי נורא כי אני לא ״הצלחתי״ ממש לרזות (לא הייתי שמנה אף פעם אבל לדעתי אני כן) ואני צריכה לאכול וכי יכול ״להשמין״ ויש שם באישפוז עוד ילדה שנמצאת איתי ואני ממש מקנאה בה שהיא רזה כמו שאני רוצה להיות..
בכל מקרה בשבת הייתי בבית וקיצצתי קצת מהתפריט שהביאו לי ושחזרתי לדם ביום ראשון ירדתי 100גרם שזה לא הרבה אבל זה משמעותי..
ועכשיו בגלל חג שבועות אני אהיה 5 ימים בבית עד יום ראשון ואני אצל אבא שלי שהוא לא ממש מקפיד כמו אמא שלי על הארוחות שלי ואני יכולה ״לעבוד״ עליו.
אבל אם אני אקצץ בארוחות כל החמישה ימים האלה אני ארד במשקל עד יום ראשון ואז או שיחשבו שהקאתי או שאמא שלי תתאכזב ממני ולא תסמוך עליי יותר וגם אולי יגדילו לי את התפריט וזה לא טוב כי אני מתה כבר להפסיק ללכת לאישפוז יום אבל מצד שני אם אני כן אוכל ואדע שאני יכולתי לא לאכול אני אשלח את עצמי אבכה אהיה בדיכאון אשנא את עצמי ארגיש שמנה מגעילה וכו׳..
בבקשה תעזרו לי להחליט מה לעשות אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי ואני כבר לא יודעת מה אני ומי אני..
תודה וחג שמח


תגובות

Blacksmoke
11/08/17 16:29

קודם כל... את מבינה שחלק מהמחלה היא לחשוב שאת שמנה יותר מכולם נכון..? כנראה שאת במצב רע מאוד מבחינת המשקל ואת פשוט לא רואה את זה... אני מקווה שהטיפול יעזור לך ותצליחי לחזור לחיים שלך ולהגשים את עצמך... את מדהימה ומיוחדת ואני מקווה שתיהי חזקה ותעברי את זה ♡