מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

שאלה

07/06/17 6:37
11 תגובות

אחרי כמעט שנה בטיפול אצל פסיכולוג פרטי בתדירות של פעמיים בשבוע והון כסף..מרגיש לי וגם לפי חוות דעתו שההתקדמות היא איטית מאד ומתרחשת רק בחדרו כשיוצא להרגשתי אני כבה ולא עושה כלום עדיין אני בדיכאון עמוק בחרדות ובידוד חברתי ומשפחתי. האם להחליף מטפל?


תגובות

שלום לך יקר. ההתלבטות מובנת. האם בנוסף לטיפול הנפשי אתה נוטל גם טיפול תרופתי?, יכול להיות שלא די בטיפול נפשי בתדירות של פעמיים כאשר קיים דיכאון עמוק. מה דעתך?

אמא2
08/06/17 4:28

כן מטופל גם בכדורים.היה גם אשפוז במחלקה אשפוז יום ויש מעקב תרופתי.

מי המצליץ (בהתחלה) על טיפול פסיכולוגי? ובגישה כזו?

אמא2
08/06/17 16:23

הוראות מהמחלקה

יוס-ואחיו
08/06/17 19:38

נסי גישה קוגנטיבית. מעשית יותר, ומס' פגישות מוגדר.

Polly
20/06/17 1:25

היי, אני הייתי במצב ממש לא טוב, והתחלתי טיפולי NLP, זה הדבר היחיד שעזר לי. אחרי כמה טיפולים כבר הרגשתי שיפור. זו לא פרסומת, תנסי דרך בי"ס NLP פלוס בהרצליה, דרך מייל שקיבלתי מהם מצאתי מטפלת באיזור שאני גרה והם מסבסדים את הטיפול כך שעולה 180, שזה יחסית לא הרבה עבור טיפול. אולי זה עדיין אותו מחיר. בהצלחה!

אמא2
20/06/17 5:15

תודה

ספר לי יותר על עצמך.... מה מעבר לטיפולים קורה בחייך: עבודה?, חברים?, תחביבים ? על רקע מה פרץ המשבר?

אמא2
22/06/17 6:31

מעבר לטיפול יש עבודה חקלאית פשוטה וקשה אצל חבר.אין קשר עם חברים משפחה .אין רצון לתחביבים .אחרי העבודה חוזר לחדר ומחכה ליום הבא.כרגע מנסה לקבל סל שיקום.הדכאון החל כתוצאה ממחסור בהורמון שגרם ללחים נפשיים...בדיעבד בטיפול אחר אולי המצב היה אחר.לחץ נפשי חרדות חוסר סבלנות והתערבות מסיבית ולא לטובה של הסביבה ההתרחקות מכל מה שמוכר..בלגן בחיים.

יוס-ואחיו
16/08/17 21:02

נסה מטפל אחר, ותן עדיפות לקוגנטיבי - מס' הטיפולים אצלם קצר ומדוד.

יקרה. בשביל להחליף מטפל נדרשים הרבה כוחות. נשמע שבחדר קורה משהו אבל הניצוץ הזה לא מספיק חזק בכדי ליצור שפעה בחוץ. את עדיין מדברת כל דיכאון קשה. האם ניסית לבחון גם שינוי תרופתי?. מציעה לבדוק שוב את הנושא התרופתי לבחון עם המטפל איך ניתן להעביר את הניצוץ בחדר למה שקורה בחוץ וכאשר תתחזקי מעט יותר ניתן לנסות לעשות שינוי. מה דעתך?