מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבאני והבלט סוגרים שנתיים, עוד אובד עצות לאוסף הכאובים.

אני והבלט סוגרים שנתיים, עוד אובד עצות לאוסף הכאובים.

11/06/17 23:24
11 תגובות

שלום,
במסגרת רציני למצוא איזון/מזור לכאב אותו אני חווה בחרתי לשתפכם בסיפור שלי,מקווה שתוכלו לייעץ ולעזור.
הכל החל בטיסה שנמשכה שעות רבות לפני שנתיים, ישבתי 9-10 שעות באי נוחות,חשתי כאבים בעכוז שמאל עם הקרנה לרגל שמאל,מאז ובמשך השנתיים האחרונות סובל מכאבים בעיקר בעת ישיבה על כיסא,הכאבים 'שורפים',מקרינים מיידית באיזור האגן,מותן,גב תחתון,עכוז,ירך,שוק וכף רגל,בצידן החיצוני,כל הנ'ל מלווה לרוב בשרירים תפוסים ונוקשים ודלקות,
לעיתים אפיזודות אקוטיות של כאב שנמשך שבוע בממוצע.
אני מהנדס מכונות,עבודה עם אופי יושבני.

התחלתי באורטופד המתמחה במפרק הירך,כיוון שמשם חשתי את הכאב,לאחר בדיקה קצרה אמר שהכל תקין,שלח אותי ל ct ו mri הובן שישנה קריעה של הדיסק l5-s1 אשר לוחץ על שורש העצבים,
פניתי למרפאת כאב- ניתן מרשם לגבאפנטין,הפנייה לזריקת קורטיזון פורמינלית שלא החזיקה יום.
בזמנו סירבתי לקחת כדורים ופניתי לפיזיותרפייה- לאחר 3 טיפולים כאב והקרנות הוחמרו,משם הלכתי לכירופרקט 3 פעמים בשבוע במשך 3 חודשיםש לא הועילו במיוחד,
טיפול אחד אצל אוסתיאופט שאכן הקל עלי באופן מסויים,לא מספיק.
בסוף נכנעתי,פניתי למרפאת גב איכילוב, הומלץ על למינקטומי דיסקטומי, חשבתי על כך במשך 3 חודשים ובתוכם התחלתי לשחות חתירה 3 פעמים בשבוע + פיזיותרפיה,כאבים ללא שינוי כלל.
לאחר מחשבה רבה,הבנתי שאין מוצא קבעתי תור לניתוח שהתקיים ב 2.1.17,
היום,חצי שנה אחרי, עם אותם כאבים בדיוק,לא יכול לשבת,מיידית ברגע ישיבה אני מרגיש כאב שורף.
בצר לי, חזרתי למרפאת כאב, לקחתי שוב מרשם לגבאפנטין הפעם אכן נוטל את הכדורים,עוזר.
בנוסף,היום ביצעתי שוב זריקה פורמינלית,אך בשונה מהפעם הראשונה,אני חש כאב גב והקרנה חזקה גם בעת שכיבה,ישיבה,עמידה,הליכה.
קצת מודאג,האם אלו תחושות נורמאליות לאחר הזריקה?

בכל אופן,היום לאחר שנתיים של התעסקות עם הגב התחתון שלי והבנה ששום טיפול שאני הולך אליו לא באמת עוזר לי, אני נוכח היום שאנו מאירים עם הפנס על המקום הלא נכון,
אולי הכאב מגיע ממקום אחר בגוף שלי?
אולי מהאגן? אולי מהירך?אולי מהמוח?
מפרק הירך ומפרק האגן נבדקו בmri הכל תקין.
אף ביצעתי בדיקה אצל ריאומטולוג,הכל תקין.

הבעיה שלי שאני לא רופא ואני לא באמת מבין מה מקור הכאב
ונגמרים לי הרעיונות.
אנחנו מצפים לילד ראשון ופשוט מתסכל אותי להבין שאני צריך לחיות עם המגבלה הזו כנראה כל החיים.

כל רופא/מטפל שהלכתי אליו 'אנס' את הצרה שלי למחוזות ההתמחות שלו, כולם נורא נחמדים ומלאי ביטחון ובאמת האמנתי לכולם שהם יודעים איך לעזור לי עם הצרה.

אשמח לשמוע מכם הארות,רעויונות,חוות דעת,
או סתם שיתוף של סיפור הכאב שלכם...










תגובות

שרימפס
12/06/17 22:26

?

cocuta
12/07/17 19:37

נכון שאתה לא רופא, אלא שכפי שנוכחת לדעת גם הרופאים לא יודעים איך לעזור לך. לכן, כדאי מאוד שתתחיל לנסות לעזור לעצמך לבד, למשל: נסה רפלקוסולוגיה.ואולי גם מחטים סיניים. אבל לא להסכים לקבל את הטיפולים השונים באותו יום. בעיקר תנסה לקבל רפלקסולוגיה פעמיים בשבוע בהתחלה, וכך גם מחטים. הבעייה היא שקשה למצוא מומחים טובים בתחום. צריך לחפש ולהתנסות.

orly7
13/06/17 9:43

היי,האם תוכל לשלוח לי את כתובת המייל שלך?לא לצורך מידע פרסומי.,נראה לי שיכול לתת לך כיוון.

משכימת-קום
14/06/17 14:11

אני ככ מזדהה איתך... גם לי פריצות דיסק למינהן אלא שהכאבים הפעם דומיםלשלך רק בצד ימין והאורטופד אמר שמקורם לא בבלטים אלא בדלקות במפרק הירך והאגן. נוגדי דלקת, נוגדי כאב, ווליום, זריקות, דיקור, פיזיוטרפיה, ללכת, לשכב, לנוח, לעשות פעילות , כלום לא עוזר, לא מצליחה אפילו לישון לילה שלם, שבוע בבית אבל כמה אפשר אז מגיעה לעבודה , רוב הזמן יושבת מול מחשב, מנסה להתהלך בין לבין, אין כמעט הפוגות, מתעצבנת על כל דבר, בוכה, ורופאה אחת עוד העזה לומר שבגלל שאני עצבנית אני לא משחררת את הדלקת או משפטים כמו תתידדי עם הכאב...באמת יכולים להוציא אותי מדעתי, אם מישהו יכול להציע משהו שטרם ניסיתי, יבורך....

dsh972
15/06/17 19:35

היי, הסיבות לכאב מגוונות, ואכן כל עניין לגופו. ברור שכל מטפל יטפל בך באמצעות "ארגז הכלים" שיש לו, ומה שלמד, השתלם ורכש במשך השנים. , ומבחינת התוצאה , הטיפולים שעברת לא הועילו וייתכן ולא זה מקור הבעיה. אני הייתי מציע להגיע לעוד מישהו שמומחה לכאב, רופא כאב/ נאמן כאב שיוכל לאבחן את מקור הכאב ולאחר מכן יוכל לנסות ולפתור את הבעיה. בהצלחה

שרימפס
18/06/17 20:03

תודה לכולם על התגובות, אעדכן כי עבר שבוע מאז הזריקה, אין שום שינוי, אותו כאב, כרגע ממשיך עם גבאפטין ותרגילי פיזיותרפיה בתקווה שיום אחד הכאב יחלש ואול יעלם לי מהחיים :smile:

דניאלהאח
19/06/17 7:55

בעלי סבל בצורה דומה. תרגילי יוגה מיוחדים רק לגב התחתון. יום יומיים במשך שנה מאוד עזרה לשיקום ותיקון. בהצלחה.

מירבל
28/06/17 5:35

עברתי מסע דומה לשלך. הדבר שהוציא אותי מהכאב היה יוגה טיפולית, לקח חצי שנה וההקלה החלה להגיע אחרי חודשיים בערך. בנוסף מתוך יאוש פניתי לטיפול של ריקול הילינג וזה עבד ומהר. כיום ממשיכה לתרגל יוגה טיפולית עם תרגילים מיוחדים למקום הפגוע . החלמה מהירה ואל תתייאש, אפשר לצאת מזה.

Eyal4351
08/07/17 11:30

היי, האם תוכלי לציין אצל מי את עושה את היוגה הטיפולית והאם זה נעשה בפגישות אישיות או קבוצתיות? תודה מראש.

לינה15
08/07/17 23:29

כל כך מבינה עוברת סיוט דומה כבר שנתיים וחצי.. מפחדת מהמילה ניתוח אם כי אין יום אחד בלי כאבים מאז. מרגישה אותו בשינה בישיבה בכל יציאה מהבית בכל רגע נתון. ועכשיו עוד עם החמרה.

מירבל
04/08/17 10:30

היי אייל, יוגה טיפולית עשיתי במרכז של עליזה דורון בחולון, הוספתי קישור כאן. בהתחלה לקחתי שיעורים פרטניים ואחר כך הצטרפתי לקבוצה קטנה שגם שם בכל שיעור המורה התמקדה בכל תלמיד בנפרד. אני עד היום עושה את התרגילים הללו בבית. המטרה הייתה ללמוד איך לטפל בעצמי. בהצלחה .