מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלוסטרל ואורגזמה

לוסטרל ואורגזמה

21/06/17 14:27
2 תגובות

שלום. התחלתי לקחת לוסטרל 100 מ"ג ואני עליו כבר 3 שבועות. המטרה היתה לנקות רעשים מחרדות שאני מרגיש ביום יום. נראה לי שהתוצאה כבר כאן ואני מרגיש טוב עם עצמי. פשוט שקט עצמי. לצערי כמו שכבר קראתי כאן אחת מתופעות הלוואי היא ירידה משמעותית בחשק המיני שאני חובה אך בעיקר השהייה של הגמירה ואף אי רצון לגמור. כלומר, לוקח לי המון זמן לגמור ואני דיי מוטרד מזה.
השאלה שלי היא האם זו תופעת לוואי שחולפת אחרי זמן מה? או שזה כך יהייה תמיד? אני שוקל להתייעץ עם הפסיכיאטרית שלי לגבי תוספת של WELLBUTRIN - וולבוטרין. האם אין כדור אחד שאוכל לעלות עליו אשר לא יפגע במיניות?


תגובות

שלום JSNOW, המחשבה להתייעץ עם הפסיכיאטרית היא הנכונה ביותר. התגובות לכדורים משתנות מאדם לאדם, ואף תשובה גנרית לא תענה במדויק לגביך. ממליצה לחזור ולהתייעץ עם הרופאה המטפלת ולמצוא את התרופה שתתן את המענה הנכון עבורך.

JSNOW
21/06/17 22:06

תודה שיר