מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלוסטראל ותופעות לוואי- מישהו מכיר?

לוסטראל ותופעות לוואי- מישהו מכיר?

22/06/17 20:20
6 תגובות

היי (:
אני לוקחת 50 מג בלילה ו-50 ביום מזה עוד מעט שבועיים.
שמה לב לכאבי גב וחזה, אי יציבות, מעט שכחה, וחרדה גוברת.
האם נתקלתם בזה? מתי התרופה אמורה להשפיע?
תודהה!


תגובות

שלום סיוון, לוסטרל ודומיו לרב משפיעים בתוך שבועיים-שלושה, אך זה כמובן מאוד אינדיבידואלים ומשתנה. התופעות שתיארת מוכרות ומדווחות. עם זאת, אני מציעה לך מאוד לשוב לרופא.ה שרשמ.ה לך את התרופה ולהתייעץ על התופעות הללו.

sivan3
23/06/17 23:18

תודה

אגב, יש כאן באתר פורום רוקחות בו תוכלי גם כן להתייעץ עם רוקחת בכירה.

אוליב1
22/06/17 22:42

עדיף לקבל מענה מרוקחת.בהצלחה.

לא.יודעת
23/06/17 16:24

לי עשה תופעות לוואי אחרות- נדודי שינה, בחילות הקאות כאבי ראש וחולשה כללית מאוד קשה,ולקחתי רק 50 ביום, למשך מספר ימים בודדים עד שנאמר לי להפסיק. הייתי ממליצה לך לבדוק עם הרופא שרשם לך זה יהיה הדבר הכי נכון לעשות!

sivan3
23/06/17 23:18

תודה רבה