מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונימיגרנהנרפאתי ממיגרנה - אשמח מאוד לספר לכם איך קרה לי הנס

נרפאתי ממיגרנה - אשמח מאוד לספר לכם איך קרה לי הנס

26/06/17 22:16
1 תגובות

שלום לכולם, שמי מרב ואני בת 48, סבלתי ממיגרנות קשות מאוד (יותר מ 15 ימים בחודש) מגיל 15. עברתי את מיטב הרופאים (הנוירולוגים המומחים למיגרנה) והמטפלים האלטרנטיביים שבארץ. ניסיתי את כל הכימיקליים (תרופות קונבציונאליות) גם למניעה וגם לטיפול בזמן הכאב ותוספי המזון, דיאטות שונות, טיפול פסיכולוגי, פסיכיאטרי, וטיפולי הכאב למינהם (דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא, טווינא, הילינג וכו'.) ובכל טיפול התמקדתי והתמדתי ברצינות רבה אך כלום לא הואיל. המיגרנות היו עקשניות מאוד ואני התמכרתי שוב ושוב למשככי כאב כמו ג'אנקי מהרחוב ונאלצתי לעבור טיפולי גמילה. לבסוף, לדעתי מהרעלת הגוף "זכיתי" גם בסרטן השד. לאחר ניתוח הסרת הגידול ובעקבות חיפוש אחר אלטרנטיבה לטיפולי ההקרנות והכימותרפיה שהוצעו לי למניעת חזרת המחלה (כשידעתי שגופי לא יעמוד במכאובים נוספים ובטיפולים שתופעת הלוואי שלהם היא "כאב ראש") בחיפושי הרבים הגעתי לאתר מעולה שנקרא: cancertutor שמכיל את כל הטיפולים הקיימים לפי סוגי הסרטן ושם אימצתי לעצמי פרוטוקול שנקרא: Budwig ע"ש המדענית שהמציאה אותו שקראו לה ג'ואנה בודוויג (שהיתה מועמדת 7 פעמים לפרס נובל עליו) ותוצאת הלוואי של הפרוטוקול הזה היתה שאני כבר כמעט 5 חודשים ללא מיגרנה!!! ללא אף כדור נגד כאבים!!! הייתי חייבת לשתף אתכם בנס שקרה לי בתקווה שגם אתם תוכלו להנצל ממה שנראה כמו "קללה של החיים".
ראשית אציין שעם גילוי מחלת הסרטן גם פרשתי ממקום עבודה בו לא היה לי טוב כבר תקופה ארוכה (וגם זה חלק מהריפוי)
עקרונות הפרוטוקול כוללים שינוי תזונתי רציני מאוד: אין לאכול סוכר (מותר דבש, סילן, אגבה, סטיביה) התזונה בעיקרה מורכבת שפע של פירות וירקות אורגניים בלבד, אין לאכול שום דבר הכולל משמרים ותוספים סינטטים כלומר לא אוכלים אוכל "ארוז", מן המדף. האוכל הוא חי ומבושל טרי באותו יום.
הדבר העיקרים שבפרוטוקול הזה הוא ארוחת בוקר שמורכבת מחצי גביע קוטג' דל שומן + 3 כפות שמן פשתן אורגני טחונים בבלנדר מוט + 6 כפיות של זרעי פשתן טחונים + פירות (עדיפות לתותים ופירות יער) + אגוזים (לא קלויים).
דבר נוסף בפרוטוקול הוא שיזוף מבוקר (אני משתזפת בין 10 ל 15 דקות ביום) כשעושים את הדיאטה הכוללת את שמן הפשתן אין חשש מכוויה.
והדבר הנוסף שיש לעשות הוא פעילות גופנית מבוקרת (אני הולכת 3 ק"מ כל יום).
בפרוטוקול הזה אין לשתות קפה אבל כשכואב לי הראש בבוקר (וזה קורה מדי פעם) אני שותה קפה (אורגני) קטן והכאב עובר מעצמו!!!

על הפרוטוקול בפרטי פרטים ניתן ללמוד מהסרט ביוטיוב: Dieta Budwig - מצרפת את הלינק אליו וגם לינק להורדת המדריך השלם (תדפיסו) לפרוטוקול.
זה לא פשוט בהתחלה זה הולך ונהיה קל יותר בהמשך, זה שינוי גדול מאוד אבל זה כל כך שווה את זה. מה יש לכם להפסיד?
שיהיה בהצלחה ורפואה שלמה לכולם


תגובות

מירב-מ.ל.
09/06/18 4:38

מאמינה מאוד לדרך החיים ותפריט המזונות של פרוטוקול באדוויג. רוצה לנסות את הדיאטה הזו. רק התחלתי תרופה כימותראפית ואין לי האומץ לא להמשיך אותה....