מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתן גור
מנהל המרכז להפרעות אכילה ומשקל במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, תל השומר.
דנה צינמן ליטרט
דנה צינמן ליטרט
פסיכולוגית קלינית. למדתי באוניברסיטת תל אביב, אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. אני עובדת כבר הרבה שנים במערך להפרעות אכילה לילדים ונוער בתל השומר, תחילה כמדריכה במחלקה להפרעות אכילה, בהמשך פסיכולוגית באשפוז יום, עשיתי את ההתמחות האשפוזית במחלקה וגם את התזה כתבתי בנושא הפרעות אכילה והפחד מהחיים. בשבע השנים האחרונות אני פסיכולוגית במרפאה להפרעות אכילה (הייתי שותפה בהקמתה). בנוסף, יש לי קליניקה פרטית ברמת השרון שם אני מטפלת גם בבוגרות המתמודדות עם הפרעות אכילה.
מורן וילנר סקאל
מורן וילנר סקאל
שלום, אני מורן, פסיכולוגית לאחר התמחות קלינית. בשנים האחרונות עבדתי במרפאה וגם במחלקה להפרעות אכילה לנוער בתל השומר. בעבודתי פגשתי מקרוב את המצוקה, הקושי והמורכבות שפוגשות המתמודדות ופוגשים המתמודדים עם הפרעות אכילה, ונושא זה קרוב מאוד לליבי. כיום יש לי גם קליניקה פרטית בצפון תל אביב : https://www.moranws.com/ אני מאמינה שחלק חשוב מתהליך ההחלמה הוא היכולת לא לחוש לבד, בייחוד במצבים וברגעים בהם נדמה שאף אחד אחר לא מבין מה עובר עלייך, והתחושה יכולה להיות מאוד בודדה. לתחושתי, כל אחת וכל אחד ראויים לחיות חיים מלאים ועשירים, ואני מאחלת לך להצליח להגיע לכך!
אפרת וייס שורץ
אפרת וייס שורץ
נעים מאד, אני אפרת, דיאטנית קלינית, בעלת 12 שנות ניסיון בטיפול בהפרעות אכילה במבוגרים ובמתבגרים. בוגרת תואר ראשון בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני במדעי הרפואה מטעם אוניברסיטת תל אביב. דיאטנית קלינית בצוות הטיפולי של המרכז להפרעות אכילה במבוגרים במרכז הרפואי שיבא תל השומר, חברה בצוות הטיפולי במסגרת הדיור המוגן של הבית השיקומי לנשים מחלימות מהפרעות אכילה בהוד השרון, ומטפלת במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם הפרעות אכילה בקליניקה פרטית בהרצליה.
כמוניהפרעות אכילהמרפאת תל השומר

מרפאת תל השומר

06/07/17 16:00
8 תגובות

מחפשת בדחיפות מישי שמכירה את המרפאה בתל השומר!!


תגובות

רין11
06/07/17 17:41

מכירה

abf
06/07/17 19:04

איך המקום? איך המטפלים? איך הדיאטניות? שמעתי שכל כמה זמן מחליפים דיאטניות, זה נכון?

orti
09/07/17 10:19

מכירה..מאד טוב לצערי. לא ממליצה. תהיי חזקה.

Shili18
12/07/17 0:45

איפה את כן ממליצה? מדברים שסיפרו לך או משהו כזה..

orti
12/07/17 8:35

בשבילי האשפוזים שם היו טראומה של ממש. מעבר לכך ש"רכשתי" סימפטומים נוספים. הצוות ברובו נוקשה. במידה מסוימת צריך נוקשות, אבל הם מתייחסים למטופלים כמו לרובוטים שצריכים לאכול. כאילו אין מאחורי הגוף הזה בנאדם עם נפש ונשמה, עם כאב וחוויות, עם דעה. מבטלים את דעותיך, מכריחים אותך לחשוב כביכול כמוהם ולהסכים איתם בכול. וממש לא רק בקטע של אוכל. אבל גם. למשל- לי הכניסו לראש שהמקצוע שלמדתי לא טוב לי ואני לא טובה בו (יופי...תעצימו בי את האפס ביטחון עצמי שיש לי). מביאים לי כדור שעושה אותי אפטית עייפה וכההת רגשות, אני אומרת שלא טוב לי איתו אז עונים לי- את לא משתפת פעולה! נוסף לכך, רק שם מסוגלים לומר לי "את חסרת תקנה" תישארי כך כל חייך. השקילה השבועית והוועדה בימי רביעי היא כמו בית משפט שתמיד את יוצאת משם לא בסדר. אם לא עליתי מספיק- יוצאים מנקודת הנחה ששיקרתי ולא אכלתי מספיק (גם אם הייתי במחלקה כל השבוע ותחת השגחה), ואם עלית הרבה , ואת מבואסת (לגיטימי, לא? בכל זאת אנורקסית..) כועסים למה את לוקחת את זה קשה ולמה בוכה. ושוב- לא "משתפת פעולה". תחושה כזו שרואים בי גוף שיש לפטם כמה שיותר מהר ולהעיף. באשפוז האחרון הרופא נתן לי תאריך שחרור די בתחילת האשפוז ואמר לי כמה שתעלי, תעלי- את משתחררת בתאריך הזה. אם ביקשתי לשים משו בתפריט ולא רציתי ריבה (כי לא אוהבת! גם לפני האשפוז) הדיאטנית אומרת לי את לא רוצה ריבה בגלל הראש החולה! את חייבת! מי את שתגידי לי מה אני אוהבת ומה לא??? הכרתי שם דיאטנית אחת שהייתה ממש בראש אחר, מבינה ותומכת. היא הייתה נקודת אור שם, אבל ממש. ולצערי אחרי שילדה עזבה את המחלקה. כמובן שמי שבסכנת חיים כדאי ללכת לשם להציל את הגוף שלה...החיים הם מתנה ומבחינתי צריך לעשות הכל למען הצלת החיים שלנו. אבל אחכ צריך לטפל הרבה בתוצאות הנפשיות בעיקר והסימפומטיות. אם את לא בסכנת חיים לדעתי כדאי לנסות אופציות הרסניות פחות....ממה ששמעת ממס' בנות- מכון אגם בת"א עושים עבודה מדהימה. אני מנסה גם. שווה לתת צ'אנס. והכי חשוב- לא להרפות ולא לוותר על החיים(:

שושו4
14/07/17 15:00

את מדברת על אלינור שילדה ועזבה?

רין11
18/07/17 2:11

:heart:

orti
16/07/17 9:43

ממממש לא!!! שיר. היא כ"כ כ"כ טובה. הן אישית והן מקצועית. ועברתי הרבה(: