מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

סימה לבני
סימה לבני
רוקחת בכירה, מנהלת המרכז לייעוץ תרופתי אישי, מחברת הספר "לעשות סדר בתרופות ובתוספים - בעידן שבו המידע אינסופי". לבני עוסקת בהפצה והטמעה של מאגרי מידע תרופתיים בחברת "זיעור". בעברה, ניהלה את בתי המרקחת של בתי החולים "הלל יפה" ו"רמב"ם". סימה שמה לה למטרה לקדם את הרוקחים כיועצים ורוקחים קלינים כמומחים לתרופות, כחלק מהצוות הרפואי. היא נותנת הרצאות ברחבי הארץ לקידום הניהול העצמי של התרופות באמצעות איתור מוקדם של בעיות שנובעות מתרופות, והספר "לעשות סדר בתרופות ובתוספים - בעידן שבו המידע אינסופי" הינו באותו עניין.
ליאת נסים
ליאת נסים
רוקחת קלינית בקופ"ח מאוחדת תואר ראשון בביולוגיה תואר שני ברוקחות קלינית וניהול רגולטורי
רוקחים קליניים- אוני
רוקחים קליניים- אוני
כל המשיבים הינם רוקחים מוסמכים הלומדים בבית הספר לרוקחות של אוניברסיטת בן-גוריון, במסלול לתואר שני ייחודי לרוקחות קלינית קהילתית וניהול רגולטורי (MSc) של בית הספר לרוקחות באוניברסיטת בן גוריון. המענה ניתן על ידי רוקחים מוסמכים במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין "כמוני", לבית הספר לרוקחות שבאוניברסיטת בן גוריון וזאת כחלק מקורס ייעוץ רוקחי תרופתי מתקדם, המקנה בין היתר מיומנויות מעמיקות בייעוץ ותשאול רוקחי ובמתן מענה לבעיות הקשורות בטיפול התרופתי, את הקורס מרכזים ומנהלים פרופ' איל שורצברג וד"ר אורלי שמעוני. .
ד
ד"ר פזית שקד רוקחת קלינית מומחית
שלום. אני ד"ר פזית שקד, רוקחת קליניתמובילה ופורצת דרך בישראל, היחידה בעלת תעודה מארה"ב של מומחית בטיפול תרופתי בקהילה. מאחוריי 23 שנות ניסיון שבהן הבאתי אלפי מטופלים בארה"ב ובישראל לאיזון תרופתי ובריאותי. צמצום תרופות מיותרות, איזון מחלות דרך תזונה ומניעת תופעות לוואי מתרופות הם נר לרגליי. במהלך שנות עבודתי התמקצעתי בנושא הטיפול בסוכרת וכיום אני משלבת הדרכה וליווי תזונתי יחד עם טיוב הטיפול בתרופות. בעבודה שלי משולבים יחס אישי חם, עוטף ומתחשב למטופלים ומקצוענות בתפירת הטיפול התרופתי היעיל והבטוח ביותר תוך השגת שיתוף פעולה מיטבי של הרופאים איתם אני מתקשרת באופן אישי לגבי כל מטופל/ת. לאחר תואר ראשון ברוקחות באוניברסיטה העברית השלמתי תואר ד"ר ברוקחות קלינית באוניברסיטת דוקיין בפיטסבורג, פנסילבניה בארה"ב, סטאג' בבית חולים Albert Einstein Medical Center בפילדלפיה, פנסילבניה. שימשתי 8 שנים כמנהלת שירותי רוקחות קלינית בבית חולים St. Mary Medical Cente בפרברי פילדלפיה , 13 שנים כרוקחת קלינית ב"שרותי בריאות כללית" ומזה 12 שנים נותנת שירות פרטי בלבד במסגרת הקליניקות בתל אביב וחדרה

טיפול בivig

13/07/17 18:46
2 תגובות

.
נוטלת ivig בגלל נוירופתיה (5 ימים כל חודש). השבוע התחלתי את הטיפול ועשו לי בדיקת דם ופתאום הwbc והלימפוציטים מתחת לנורמה. בנוסף הנויטרופילים גבוהים. רציתי לדעת האם זה תופעת לוואי ידועה? לפי הבנתי זו לא תרופה מדכאת חיסון ולכן זה לא אמור להיות.
בנוסף האם האנשים שתרמו לתרופכ gammaplex עוברים בדיקות לאיידס והפטטיס?


תגובות

ליפז
15/07/17 10:08

אני אחדד את השאלהה האחרונה - מכיוון שgammaplex נוצר מתרומות של אנשים, אני רוצה לדעת האם הם עברו בדיקות שהם לא חולים באיידס או הפטטיס a,b וc.

קצת מלחיץ שלכל בקבוק תורמים כאלף אנשים ואני מקבלת בחודש 10 בקבוקים 

.

סימה-לבני
16/07/17 23:36

שלום רב,

1. כללי הבטיחות לייצור מוצרי דם כתרופות הם קשוחים ביותר, והתכשירים שנמצאים בשימוש במערכת הבריאות בישראל הם איכותיים, הדאגה שלך מובנת, אך אם נקבע לך הטיפול הזה, קרוב לוודאי שמצבך היה הרבה יותר גרוע בלעדיו. (כדאי שתוודאי זאת...)

2. אינני מוצאת בספרות שלי טיפול ב IVIG לנוירופתיה. האם את בטוחה שזוהי הסיבה שאת מקבלת את הטיפול? האם אין כאן טעות כלשהיא, או סיבה נוספת? ראי בעלון לרופא של גאמפלקס - הקליקי כאן. Immunoglobulin,  בסעיף 4.1 מופיעות כל ההתוויות המאושרות לטיפול ב IVIG, במיקרומדקס מצאתי עוד כעשר התוויות שנותנים טיפול שכזה, למרות שאין אישור פורמלי של ה FDA לאותן התוויות, אבל אם לא פספסתי לא מצאתי את ההתוויה שאת מדווחת עליה ברשימה. האם מדובר בניסוי קליני? כי בדקתי גם מהכיוון ההפוך, מהם הטיפולים המומלצים לנוירופתיה, ולא מצאתי את הטיפול ב IVIG שם.

כדי שנבין ונדע שאנחנו מדברים על אותו דבר, ושאין כאן טעות,

האם תוכלי לבדוק עם הרופאים שלך, ולהסביר מדוע את מקבלת את הטיפול הזה?

לשיקולך,

בברכה,

סימה לבני
רוקחת
המרכז לייעוץ תרופתי אישי
www.mypharmacist.co.il
מחברת הספר: "לעשות סדר בתרופות- בעידן שבו המידע אינסופי"