מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקיצורי קיבה (ניתוחים בריאטריים)חדשה לפני ניתוח בריאטרי - כמה שאלות

חדשה לפני ניתוח בריאטרי - כמה שאלות

17/07/17 13:30
3 תגובות

היי, חדשה פה :) יש לי עוד פגישה אחת עם הדיאטנית וסיימתי עם כל הבדיקות שצריך לעשות לפני + פגישות פסיכאטר ודיאטנית. (קופח מאוחדת)
מה עכשיו? האם אני צריכה לבחור מנתח לבד? מה זו הועדה שאני צריכה להגיש את כל המסמכים אליה והאם באחריותי לקבוע תור לועדה?
מישהו יודע כמה זמן ממוצע מחכים לניתוח במדיקל סנטר הרצליה והאם מישהו יכול לתת המלצות על ד"ר סיגל ליברנט טאוב?
תודה רבה לעונים!


תגובות

לימור-מרדי-דיאטנית
20/07/17 21:35

הי, כן את בוחרת בית חולים / מנתח לבד. ברגע שתחליטי באיזה בית חולים תעברי את הניתוח תצטרכי לעבור ועדה בבית החולים. הועדה מורכבת מדיאטנ/ית, עובד/ת סוציאל/ית ורופא/ה. לכל אחד נכנסים בנפרד. דיאטנית צריכה לקבל ממך מכתב מהדיאטנית במאוחדת שעברת הכנה תזונתית לפני הניתוח. למיטב ידיעתי מאוחדת דורשים הכנה של 4 מפגשים. בועדה הדיאטנית גם תבדוק משקל וגובה, תשאל על הרגלי אכילה ודיאטות בעבר ועוד. עובדת סוציאלית תבדוק את הפן הרגשי/נפשי . שאין הפרעות אכילה או קונטרה אינדיקציה אחרת לניתוח. וההרופא/ה - סיכום של כל הבדיקות שעשית בקהילה וסיכום של הועדה ובדיקה האם יש צורך ביעוץ רפואי נוסף. את קובעת תור לבד לועדה. בדרך כלל דרך מוקד זימון תורים של בית החולים. בבתי חולים פרטיים זמן ההמתנה קצר. בהצלחה!

בת-בת1
17/09/17 13:03

היי ליצור יש לי גם שאלה... אני סיימתי הכל ובודקת עכשיו מנתחים... אני מנסה לרדת במשקל כי הדיאטנית שלי המליצה לי לפני הניתוח... אך השאלה שלי היא: האם אני יורדת עכשיו הBMI שלי גם יורד האם יכולים לשלול לי את הניתוח בעקבות כך?

לימור-מרדי-דיאטנית
18/09/17 18:29

אם יש לך כבר מכתב מרופא או דיאטנית על bmi התחלתי ועכשיו ירדת בעקבות ההכנה, אין סיבה לא לאשר לך את הניתוח. להיפך זה רק מראה שעשית הכנה טובה, בהצלחה!