מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהה9סקה של שבועיים ציפרלקס

ה9סקה של שבועיים ציפרלקס

21/07/17 17:38
4 תגובות

שלום אני בת 38 אני לוקחת ציפרלקס כבר 4 חודשים 20 מג
הייתי בחול שכחתי את הכדורים ולא לקחתי בערך שבוע וחצי שבועיים וחזרתי לפני שבוע והמשכתי לקחת את הכדור כיום אני מרגישה בתחילת התהליך של לקיחת הכדור , והאם גרמתי לעצמי נזק ?
מתי זה יחזור להשפיע?
אוףףףףף ממש קשה לי יומיים אני בלי שינה ולחץ ודופק מהיר
אשמח לתשובה


תגובות

שלום אור, כמובן שציפרלקס מיועד ללקיחה רציפה. ההפסקה שנוצרה בעלת השפעה, כפי שאת חשה, אך גם הנטילה המחודשת תשוב ותשפיע. משך הזמן משתנה מאדם לאדם ויכול לקחת עד 3 שבועות. אם לא תחושי שיפור, פני שוב לרופא.ה שנתנ.ה לך את הכדורים להערכת הטיפול והמינון.

אמיר-חיים
29/07/17 10:10

תיצרי קשר עם הרופא

הי אור. מה שלומך?

שרה47
15/08/17 12:55

היי אולי את יכולה לעזור לי עלתי למינון 20 מג היו לך תופאות לוואי וכמה זמן עבר לך?