מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

מחפש עזרה.

09/08/17 9:53
3 תגובות

שלום רב.

אני מטופל כיום באפנוטין 100מ"ג קלונקס 0.5מ"ג ואבן וויפאקס XR 150מ"ג נוטל את התרופות שלוש פעמים ביום כדי לטפל בפוסט טראומה ודיכאון קשה.

אני נוטל את הקלונקס ואפנוטין כדי למנוע פירכוסים ( אושפזתי בטיפול נמרץ כתוצאה מכך ולאחר מכן במחלקה נוירולוגית ) בבית החולים נתנו לי את הטיפול

הנוכחי, לפני כן טופלתי בציפראלקס 60מ"ג ביום לאחר מכן בויפאקס 300מ"ג בזיפריקסיה ואימובן וואבן, לצערי הרב מצבי רק הולך ומחמיר אני עדיין סובל מקשיי שינה וסיוטים קשים מאוד אני מתעורר כל שעתיים במצב של פאניקה והזעות בכל הגוף, אני מנותק מהחברה ומתבודד אבדה לי כל שמחת החיים שהייתה לי לפני כן אני לא מוצא את עצמי ונמצא בדיכאון תמידי בהמלצת הפסיכאטר שלי נשלחתי לאשפוז יום על מנת למצוא פתרון לבעייה שאני נמצא בה השאלה שלי היא האם אכן הטיפול הנוכחי שאני מקבל אכן טוב לי? או שאולי פשוט אני סתם איזה שפן נסיונות שמקבל תרופות חדשות כל פעם?

ברצוני לציין שהייתי לוחם בצבא ורוב הסיוטים שלי נובעים מכך, כמו כן אני סובל מתופעות לוואי קשות של הכדורים שאני נוטל ואני עייף תמידית אך עדיין לא מצליח לישון יותר מ 3-4 שעות ביום.

אשמח לתגובתכם תודה מראש.


תגובות

רוית67
09/08/17 19:51

אחרי חודשיים של לקיחת התרופה אם זה לא עוזר צריך לנסות משהו אחר ואכן כן אנחנו שפני נסיון ממש ממש קשה למצוא את התרופה הנכונה .וכל תרופת הרגעה למינהם אחרי תקופה כבר לא עובדות על הגוף

שלום mongar, אני מבינה את התסכול מהתהליך הארוך שאתה עובר בחיפוש אחר הקלה, זה לא פשוט ומעייף מאוד. רפואה אינה מדע מדויק, ופסיכיאטריה היא ענף המתבסס בעיקר על הדיווח שלך, כמטופל - אין לרופא שלך "משענת" של בדיקות דם, צילומי רנטגן וכו' כדי לקבל את ההחלטה, ולכן המהלך הוא מורכב (ולעיתים גם ארוך) במיוחד. אין זה אומר שהוא לא מקצועי. אני מבינה מדברך שהפסיכיאטר מלווה אותך בצורה צמודה, עושה התאמות לפי הדיווחים שלך, ולאור הקושי שתיארת אף הציע להרחיב את יריעת התמיכה שאתה מקבל ולהפנות לאשפוז יום - לפי כל אלה, נשמע שאתה בידיים מקצועיות ואכפתיות. מה דעתך?

מופי
10/08/17 1:44

מונגר שלום. אם אתה סובל מפוסט טראומה בעקבות לחימה [מצטערת בשבילך. זה נשמע נורא!!!!!!!!!!!!] אתה בטח נכה צהל, והאם אין כיום קבוצות טיפוליות ו/או קבוצות תמיכה לנכי צהל שסובלים מפוסט טראומה?... [אם אין, אז עצוב מאוד}..... לא הזכרת כלים אחרים כמו טיפול נפשי פרטני, פעילות גופנית, שיטות הרגעה כמו מדיטציה, עולם רוחני ודתי..... אני מקווה שהאפשרויות האלה ידועות ופתוחות בפניך. לגבי כדורים אני יכולה להגיד לך שאני טופלתי במשך שנים בכדורים שעשו לי רע מאוד.... איכשהו הפסיכיאטרית לא עלתה עלמ זה.... קשה לי בדיעבד להבין איך..... טופלתי בשלושה כדורים. מרגע שהפסקתי עם כדור אחד חזרה לי היכולת לישון!!!!! לא לישון זה דבר אלמנטרי וכל כך חשוב. אל תוותר על זה. הייתי שואלץת גם האם אתה בוטח בפסיכיאטר שלך, האם אתה מרגיש שהוא קשוב אליך, שם לב למה שאתה מתאר, משתף אותך בהתלבטויות, בצפי... אולי באיזה שלב כדאי לקבל חווד נוספת. בהצלחה. מחיקה אצבעות שתישן טוב. נתחיל מהלילה הזה(: