מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

דיכאון חריף

16/08/17 4:32
2 תגובות

אני מתמודד כשנתיים עם דיכאון בעוצמות שונות. ניסיתי המון סוגי טיפולים באמת שהמון, ואפילו את טיפול ה cbt היה כשנה כי רציתי להיות יסודי (מדובר בטיפול ממוצע של 3 חודשים עד חצי שנה) וכן קיבלתי המון כלים, אך אני כל פעם חוזר לנקודת ההתחלה וזה כואב יותר.

החיים מאבדים משמעות, איבדתי יכולת לחוות רגשות חיוביים, אין מוטיבציה לכלום.

מיותר לציין שאני מטופל תרופתית, אך בשלב של החלפת פסיכיאטר ופסיכולוג.

קראתי לאחרונה על טיפול בנזעי חשמל וגם דרך קסטה מגנטית (tms( כאילו אלו האופציות האחרונות שלי.

תחושות קשות של תסכול, ייאוש ותשישות אופפות אותי וכל יום זה מלחמת הישרדות.
האמת אין לי מושג מה אני מצפה לקבל כאן ובכתיבת שורות כאלו. לא יודע כבר מה לעשות


תגובות

מופי
16/08/17 5:35

הי. אל תאבד תקווה, קודם כל. בטוחה שלא ניסית הכול. אתה מספר שאתה בשלבי החלפת פסיכיאטר ופסיכולוג. מן הסתם אתה מאוכזב מהם. יתכן שאתה גם לא מטופל במדוייק בכדורים שיעזרו לך. אל תאבד תקווה. ספר אולי יותר מה קרה כשפרץ הדיכאון, בעקבות מה פרץ, בן כמה אתה בערך, מה עשיתם בטיפול..... בטוחה שא/נשים פה יוכלו לתרום מנסיונם. אל תרים ידיים!!!

גיא יקר. מצטרפת למה שמופי כתבה לך. ישנם אלו שמקבלים טיפול תרופתי וחייהם משתנים לטובה באופן שקשה אפילו לדמיין וישנם אילו שצריכים לעבור מסע עד שימצאו את התרופה שתשפיע עליהם. הדיכאון הוא קשה כמו לצעוד במנהרה חשוכה מבלי לראות קרן אור אבל החדשות הטובות הן שכשיוצאים ממנו האור הוא גדול וכל התחושות הטובות חוזרות. בעניין הקסדה שמעתי עליה רבות אבל לא מכירה מישהו שבאופן אישי הדבר סייע לו - למעשה כן מכירה אדם אחד שיש לו מכון לטיפול בבעיות נפשיות ״מאניקר״ והוא סיפר שהקסדה הצילה את חייו. לגבי נזעי חשמל כן ראיתי אנשים שזה הציל את חייהם. האם תוכל לפרט איתו טיפולים תרופתיים קיבלת?