מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתן גור
מנהל המרכז להפרעות אכילה ומשקל במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, תל השומר.
דנה צינמן ליטרט
דנה צינמן ליטרט
פסיכולוגית קלינית. למדתי באוניברסיטת תל אביב, אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. אני עובדת כבר הרבה שנים במערך להפרעות אכילה לילדים ונוער בתל השומר, תחילה כמדריכה במחלקה להפרעות אכילה, בהמשך פסיכולוגית באשפוז יום, עשיתי את ההתמחות האשפוזית במחלקה וגם את התזה כתבתי בנושא הפרעות אכילה והפחד מהחיים. בשבע השנים האחרונות אני פסיכולוגית במרפאה להפרעות אכילה (הייתי שותפה בהקמתה). בנוסף, יש לי קליניקה פרטית ברמת השרון שם אני מטפלת גם בבוגרות המתמודדות עם הפרעות אכילה.
מורן וילנר סקאל
מורן וילנר סקאל
שלום, אני מורן, פסיכולוגית לאחר התמחות קלינית. בשנים האחרונות עבדתי במרפאה וגם במחלקה להפרעות אכילה לנוער בתל השומר. בעבודתי פגשתי מקרוב את המצוקה, הקושי והמורכבות שפוגשות המתמודדות ופוגשים המתמודדים עם הפרעות אכילה, ונושא זה קרוב מאוד לליבי. כיום יש לי גם קליניקה פרטית בצפון תל אביב : https://www.moranws.com/ אני מאמינה שחלק חשוב מתהליך ההחלמה הוא היכולת לא לחוש לבד, בייחוד במצבים וברגעים בהם נדמה שאף אחד אחר לא מבין מה עובר עלייך, והתחושה יכולה להיות מאוד בודדה. לתחושתי, כל אחת וכל אחד ראויים לחיות חיים מלאים ועשירים, ואני מאחלת לך להצליח להגיע לכך!
אפרת וייס שורץ
אפרת וייס שורץ
נעים מאד, אני אפרת, דיאטנית קלינית, בעלת 12 שנות ניסיון בטיפול בהפרעות אכילה במבוגרים ובמתבגרים. בוגרת תואר ראשון בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני במדעי הרפואה מטעם אוניברסיטת תל אביב. דיאטנית קלינית בצוות הטיפולי של המרכז להפרעות אכילה במבוגרים במרכז הרפואי שיבא תל השומר, חברה בצוות הטיפולי במסגרת הדיור המוגן של הבית השיקומי לנשים מחלימות מהפרעות אכילה בהוד השרון, ומטפלת במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם הפרעות אכילה בקליניקה פרטית בהרצליה.

מצב: יאוש

16/08/17 8:39
1 תגובות

7 שנים שאני מוגדרת אנורקסית ... עד לפני תקופה של חצי שנה תמיד שקלתי בין 40-45 ואני מטר 60 ,תמיד האוכל היה מדויק בכמות ובקלוריות
ופתאום בחצי שנה האחרונה, מתקופת הפסיכומטרי ,אבדתי שליטה באוכל , אני לא מצליחה לעצור את הבולמוסים .. היום אני שוקלת 54 ,
לא יודעת איך זה יכול להיות?! אני בהלם ... איך אפשר להפוך מאנורקסית שמרעיבה את עצמה למשהי עם משקל תקין ובקרוב השמנת יתר .
מה קרה למשמעת העצמית שלי ,יכול להיות שאני עייפה מדיאטות ?
אני ממש מפחדת שזה לא יפסיק , אתמול היה לי בולמוס מטורף בלילה , ובלילה כל הזמן התעוררתי מהרגשה של התסכול והבאסה
אני שונאת את עצמי ברמות שלא ניתן לתאר ,ומתביישת בעצמי !!
אני כל היום מוצאת תירוץ למה להישאר בבית , ואני יודעת את הסיבה האמתית ,אני פשוט לא רוצה להתמודד עם המראה והבגדים שגדלו להם בכמה מידות.
לא יודעת אם להתחיל בטיפולים שוב, מה יהיה עכשיו אם פעם היו מטפלים בהרעבות שלי עכשיו יטפלו בבולמוסים , זה מוזר ולא יודעת אם זה יעזור המוטיבציה שהייתה לי פעם לעזור לעצמי נעלמה זה פתאום נראה לי שהחיים שלי תמיד ישארו דפוקים ומדוכדכים, התעייפתי והתייאשתי מהכל לא חושבת שפסיכולוג או דיאטנית יכולה לחדש משהו אצלי


תגובות

הי, עניתי לך בהודעה השניה שלך, אבל ארוצה להגיד לך, שמעבר מסמפטום מצמצם לסמפטום בולמוסי הוא מעבר מאד נפוץ בקרב מיש שסובל מהפרעות אכילה, אפילו אצל הרוב. אני מבינה שזה מאד מייאש ושכבר אין כוחות ושהתחושה לגבי היכולת להרגיש טוב יותר ולצאת מזה היא פסימית, אבל כן! כדאי ממש לחזור לטיפול, כי בטיפול יש סיכוי להתחזק, לשפר את המוטיבציה ואת היכולת שלך לנהל את הסמפטום שלך. ותמיד יש מה לחדש :)