מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

התייעצות

19/08/17 19:40
2 תגובות

היי אני ממש חדשה פה אז לא ממש יודעת איך זה עובד, בכל מקרה צריכה התייעצות.
אחרי שלוש שנים און אוף עם הפסיכולוגית שלי הגעתי שוב למבוי סתום, מרגישה מוזר כי מצד אחד רוב הזמן אני מרגישה שאכפת לה ממני ושהיא מנסה לעזור אבל מצד שני אני לא יכולה להפסיק לחשוב על העובדה שזאת בעצם העבודה שלה ושאני משלמת לה כדי להקשיב לי, אני מרגישה שאני לא יכולה להמשיך להיפגש איתה כשהדבר הזה מטריד אותי, ולא מצליחה להסביר לה את זה, התחושה הזאת שאכפת לה ממני רק כי אני משלמת לה על זה.
מה עושים? :(


תגובות

חיימון48
20/08/17 12:54

זה כמו כל מקצוע אחר. גם לרופא את משלמת וגם לעו"ד. את לקוחה בשבילה. לא חברה. זה בסדר. הריחוק תורם לצד המקצועי. זה מה שהיא למדה.

שלום זואי, תחושותייך מובנות, ולא חריגות. המפגש הטיפולי באמת יוצר ערבוב מבלבל לעיתים בין הקרבה הרבה לבין יחסים "עסקיים". עם זאת, אומר לך משהו מתחושתי שלי, כמי שיושבת גם בכסא במטופלת וגם בכסא המטפלת - התשלום של המטופל.ת הוא בעבור השעה, הקליניקה, הפניות וכו', הוא אינו עבור העניין, האכפתיות, תשומת הלב. התשלום שלך לא "קונה" את האכפתיות שלה בך, שהיא אמיתית וכנה - את חשה אותה, הוא כן מבטיח לך שתהיה פנויה אלייך בשעה הזו, עירנית ומרוכזת ככל הניתן וכו'. בעודי כותבת את זה עולות בראשי אי אלו עדויות לכך ממפגשי המקצועיים... אני מקווה שהרעיון ברור לך, מה דעתך עליו? מעניין אותי להבין, אם תוכלי לענות, למה את לא מצליחה להסביר לה את זה? האם ניסית? מה את חושבת שמקשה או עוצר בעדך?