מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהסיום ציפרלקס?

סיום ציפרלקס?

20/08/17 15:35
3 תגובות

היי
לפני שנתיים וחצי התחלתי טיפול אצל פסיכולו שלא התקדם לשום מקום כי לטענתו אני בחרדה כל כך גדולה שאין לי אומץ לשבת ולחשוב עם עצמי ולהבין ואז להעלות ולשתף.
בכל מקרה, לפני שנה וחצי התחלתי לקחת ציפרלקס במינון של 10 מ״ג (רופא המשפחה נתן לי את המרשם בהמלצתו של הפסיכולוג.

אני מעוניינת להפסיק עם הכדור.
מרגישה שהתופעות לוואי כבר מעייפות אותי, גם העייפות הקשה וגם הבעיות בחיי המין. וגם זה שאני לא בטוה שבאמת אני צריכה את הכדור.
נכון, קשה לי ולפעמים יש לי רגעים שלא בא לי לדבר או באסה מאוד גדולה... אבל חייבת את הכדור?
מתלבטת לגבי גמילה.
יש מישהו שעבר גמילה בנסיבות דומות?


תגובות

טל-מוזס
20/08/17 22:12

שלום תותחית, מוזמנת לעשות חיפוש על גמילה באתר יש לא מעט התכתבויות. לרוב ציפרלקס תרופה שבאופן יחסי קל להיגמל ממנה, העניין הוא שאם לא טיפלת בחרדה יש סיכוי שהיא תשוב. הייתי שוקל טיפול ממוקד חרדה cbt, לפני שאת נגמלת. ואם את מחליטה להיגמל מומלץ לעשות זאת בליווי רופא משפחה או פסיכיאטר. מה את אומרת?

אוליב1
22/08/17 10:54

תותית..

מופי
22/08/17 2:06

הי תותית. א. הכעיסה אותי הטענה של המטפל שלך. ככ הרבה פעמים מטפלים מייחסים את אי הצלחת הטיפול למטופל. עוד לא שמעתי על מטפל שמודה שהקוששי אצלו!!!! ב. אני בתהליך גמילה כבר כמה חודשים. אמנם מלא מציפרלקס. אשמח לעזור אם אוכל. אולי תקראי פוסטים שכתבתי עד תהליך הגמילה, ואת יכולה לכתוב לי גם בפרטי. מחזקת את ידייך. את אמיצה!