מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההשנה כמעט הייתי מאושר

השנה כמעט הייתי מאושר

21/08/17 5:43
3 תגובות

הייתי ממש קרוב, ממש קרוב להיות מאושר....
חשבתי שסוף סוף זאת השנה שלי, השנה שאני אהיה מאושר.
התקדמתי בעבודה, קריירה מצליחה והמון כסף וכמובן שבאזור אפריל גם הכרתי אותה, הבחורה הכי יפה, חכמה ומדהימה שאיי פעם הכרתי, הייתי מאושר.
ואז זה נעלם.... בלי סיבה היא עזבה, כאילו אסור לי להיות מאושר באמת, כאילו הייתי שמח מידי שסוף סוף משהו הולך לי בחיים שגורם לי לרגיש טוב והחיים היו צריכים להוריד אותי חזרה לתהום.
כל מה שהיה טוב עד שהכרתי אותה נעלם כאילו לא היה, ההרגשה של להפסיד אותה כבר כמה זמן אחריי עדיין רודפת אותי בלילות, בימים, בעבודה, בשינה ובכל דבר שאני עושה.
למה זה לא אפשרי בשבילי להיות מאושר יותר מחודשיים שלושה בשנה.... לפני שהכרתי אותה חשבתי שהחיים השתפרו סוף סוף ולא הכל רע כמו שהיה עד עכשיו.... ועכשיו אחרי שהכרתי אותה והיא עזבה הכל הרבה יותר גרוע.
זהו סתם, לא יכול לישון
לא ישן כבר המון זמן


תגובות

אביגיל8
24/08/17 9:59

כשאנשים טובים נעלמים מהחיים שלנו יש נטייה להרגיש שהכל רע. אבל האמת היא שזה לא נכון, פשוט התרגלנו לנוכחות שלהם ואולי אפילו לזה שהם מקור האושר שלנו. תצא ותכיר אנשים חדשים. תלך להתנדב ותהפוך למקור האושר של אנשים אחרים. בשביל להתגבר על זה צריך לעשות שינוי. ואז יום אחד יהיה לך נושאים אחרים לחשוב עליהם, חוויות אחרות, וגם השינה תגיע :)

״פרידה היא מוות בזעיר אנפין״. כאשר אנחנו נפרדים ממישהו שאהבנו הכאב קשה מנשוא יחד עם זאת לאחר האבל הראשוני מצב הרוח חוזר בהדרגה ואילו הדחף הטבעי להמשיך להתקדם ואפילו להתאהב מחדש. פרידות מתרחשות בחיים והן אף פעם לא באמת נעימות אם לאמר בהמעטה ובייחוד כאשר לא אתה בחרת בסיום הקשר. יחד עם זאת נראה שאתה עושה ״חיבורים מקולקלים״ או הקשרים לא נכונים בין הדברים. זה שהחברה שלך עזבה לא אומר שאתה לא יכול להיות מאושר מהחיים ולא מבטל את הישגיך הקודמים. עדיין קיימת ההתקדמות בעבודה, הקריירה המשגשגת וההצלחה הכלכלית. יחד עם זאת נראה שאתה תולה הרבה מהאושר שלך בהישגים החיצוניים וגם לחברה שלך ענדת הרבה כתרים ״ הכי... הכי... הכי.... ה״כתרים״ הללו מקבעים אותך בתחושה שכמוה לא יכולה להיות אף אלת. הרגשה שרק מעצימה את היאוש. מה דעתך?

מופי
25/08/17 1:51

אני מקווה שהכאב והאבל ישככו בהקדם, ושהלב שלך ייפתח בחמימות אל אנשים שידברו שפה דומה לשלך וירצו להיות אתך ולהישאר אתך, וגם אם הם לא יהיו הכי הכי לפי איזה קריטריונים חיצוניים, הם יהפכו להיות הכי קרובים והכי טובים בשבילך