מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהרק צריכה שתגידו לי שיהיה בסדר

רק צריכה שתגידו לי שיהיה בסדר

21/08/17 16:12
7 תגובות

היי.. אני עוברת תקופה מאוד מלחיץ ומבלבלת ואני מרגישה שלאט לאט הכל סוגר עליי ואין לי מספיק אוויר.
חזרתי מטיול ארוך ולצערי גם חזרתי עם חובות של 30 אלף שקל. אני בבסיסי שאפתנית ועצמאות כבר מגיל 14, אך עם זאת לעיתים האימפולסיביות שלי לא מסתדרת טוב ואני אולי לוקחת על עצמי דברים שנכון לאותה על, צת גדולים עליי.
-אני בת 22, אלו אמורות להיות השנים הכי יפות שלי!-
כך מילמלתי לעצמי בחודשיים של אחרי הטיסה.. בתקווה להרים את עצמי ולהאמין באמת ובתמים שיש לי סיכוי.
כל חיי הנטל הכלכלי היה עליי כבד מנשוא ובכל זאת עבדתי קשה כדי לעשות לי טוב ונעים בחיי.
יש לי המון בעיות משפחתיות שהובילו אותי לעיתים למשברי דכאון, ואם להיות כנה, אז גם עם עצמי אני מנהלת מלחמונת לא פשוטה מזה שנים אבל היי, מי לא?
אז לאחר שהבנתי שאת החובות הרבים שלי לא אוכל להחזיר עם משכורת נמוכה (אני מתגוררת בצפון הרחוק, מינימום שכר מקסימום שעות)
החלטתי לעשות צעד נועז (מאוד.מאוד) ולעבור לתל אביב בתקווה ששם אוכל להשתקם כלכלית מהר יותר ולהתחיל לפרוח ולפתח את עצמי.
אז חתמתי על דירה, ויש לי עבודה ראשונית.. עכשיו רגע (יום) לפני המעבר, אני מרגישה שזה גדול עליי וזה מהיר מידי ושנכנסתי לכדור שלג ואני לא יכולה לצאת ממנו.
קשה לי לנשום ואני לא מצליחה להרגע.
אני לא מפחדת מעבודה קשה ואני גם ממוקדת מטרה אבל זה לא סותר את העבודה שיכול להיות שלקחתי החלטה פזיזה מידי
לפעמים כוח רצון זה לא מספיק. אני מבינה את זה.
אני רק רוצה לשמוע שזה בסדר וזה אפשרי. אני רק רוצה קצת לסמוך על עצמי. אני באמת רוצה להאמין שיחה בסדר ואני לא הולכת לפול.. כי אין מי שירים אותי :(


תגובות

בר10
21/08/17 16:27

אני באמת שונה מכולם. אני באמת שונה. המצפון לא מניח לי. הוא הורג אותי. אני משוגעת כשאני לבד.

בר10
21/08/17 16:27

אבל את את לא את תצליחי :smile::smile::smile:

בר10
21/08/17 16:29

ותזכרי..... זה מה שאני אומרת לעצמי.... "עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה"

מייקל117
21/08/17 19:34

אם את רק רוצה לשמוע שאת יכולה. אז כן את יכולה ואת תצליחי ואת תעשי שהכול יסתדר ויהיה בסדר. כי לא נראה שאת מחפשת לעצמך דרך קלה, ואת מתמודדת עם מה שיש. יכול להיות שקיבלת רק פיק בירכיים של הרגע האחרון, כי לעבור מקום זה יכול להיות מלחיץ. זה לאו דווקא מעיד שזאת החלטה אימפולסיבית. אבל אולי את מנסה לברוח דווקא מהצרות, וכמו משנה מקום משנה מזל, רק שבמציאות צריך קודם לשנות את עצמך ואז לשנות מקום.

חיימון48
21/08/17 20:29

היי לך! את צעירה ואת אמיצה ויש לך כוחות להתמודד עם המשימה המאתגרת שנטלת על עצמך. רבים לפניך ניסו והצליחו בעזרת נחישות והתמדה וגם לך פתוחה האפשרות הזו. ובכל זאת עצתי היא שתשמרי על עין רציונלית אחת פקוחה כדי שתשגיח על המהלכים, ההחלטות, התקציב ואז לאזן בין הדברים. ואם חלילה תפלי - החברה כאן תמיד איתך!!!

לא.יודעת
22/08/17 21:37

היי, ברור שאת יכולה ושתצליחי!!!!!! כן,זה נשמע מלחיץ רגע לפני. אבל זה קטן עלייך. את תעשי בתל אביב מלא כסף.תחזירי את החוב. ותעשי חיים :) הכי חשוב- תסמכי על עצמך!!!!!!

Wondering יקרה, קוראת היום את מילותייך מאתמול - תרצי לספר מה שלומך מאז? נבהלת קצת מהמעבר, וזה מובן ביותר. אפילו אגיד שזה טוב - למה? כי הפחד הזה הוא שישמור עלייך, וידאג שתהיה עם עיניים פקוחות ומפוקחות על מצבך (כפי שהציע חיימון) נשמע שאת בחורה חרוצה עם הרבה כוחות, ממה את חוששת?