מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיאירוע מוחי קשה

אירוע מוחי קשה

29/08/17 8:37
2 תגובות

אבא שלי בן 68 עבר אירוע מוחי עם דימום נרחב לפני כחודש. ברקע : סכרת,גלקאומה,יתר לחץ דם,פרפור פרוזדורים מתמשך והסתיידות עורקים. טופל בכל התרופות המקובלות לרבות "קסלרון" לדילול הדם.
לצערי, אבא הגיע למיון תה"ש והוכנס לחדר ניתוח לאחר כ12 שעות כאשר ברקע התדרדרות הכרתית ונשימתית.
בוצע ניתוח להסרת קרישי דם ועצירת הדמם. מאז חלף כחודש ימים- אבא כבר למעלה משבועיים ללא הרדמה, מונשם בטרכוסטומי ובבדיקת eeg פעילות מוחית מינימלית.
אין אומדנים לנזק או טווחים להתעוררות כלשהיא מהצוות הרפואי.
אשמח לשמוע מכאלה שעברו עם יקיריהם מהלך דומה/זהה לגבי תקווה להתעוררות ותפקוד עתידיים.
תודה


תגובות

שלום .אינני רופא. ראשית מצטער לשמוע על המקרה הזה הקשה .אביך עכשיו במלחמה אליה לא הוא ולא אתם התאמנתם .אני מציע לבקש מהקרובים להמשיך לבקר את אביך במשמרות לשוחח עמו ללטף את ידיו להשמיע לו שירים אותם אוהב ואפילו אם הצוות הרפואי מרשה להוציא אותו למרפסת במיטה .במידה והצליחו ליצב את המצב הרפואי אז יש עוד תקווה לתפקוד קליני .גוף האדם הינו דבר מופלא ויש מקומות בהם עידוד תשומת לב ונוכחות עושה פלאים

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
07/09/17 9:38

לדאבוני ככל שהזמן חולף ללא תגובה סיכויי ההחלמה נמוכים יותר. עם זאת חשוב לשלול גם סיבות נוספות העלולות לתרום גם למצבו כגון זיהום חריף או הפרעה מטבולית. אני מציע להתיעץ עם הנוירולוג המטפל בבית החולים.