מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר גרשון פינק
מנהל יחידת הריאות במרכז הרפואי קפלן.
דר-ניסים-אריש
דר-ניסים-אריש
בוגר הפקולטה לרפואה האוניברסיטה העיברית, ירושלים. מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה . רופא בכיר ביחידה למחלות ריאה במרכז הרפואי שערי צדק.
אורנה יריב
אורנה יריב
www.PhysioClick.co.il יועצת בכירה לפיזיותרפיה. פיזיותרפיסטית משנת 1989. בעלים, מנכל״ית ויזמית של פיזיוקליק- PhysioClick : המרכז הארצי לייעוץ מהיר, לווי והתאמה של פיזיותרפיה פרטית, מתוך מאות פיזיותרפטרפיסטים פרטיים בכל הארץ ובכל התחומים. טיפול בקליניקה, ביקור בית או יעוצי פיזיותרפיה און ליין . www.PhysioClick.co.il מרצה בכנסים וקורסים בארץ ובחו״ל למדתי באוניבסיטת תל-אביב ובית חולים "אסף הרופא".  מאז עוסקת בעיקר בחולי ריאות בגילאים השונים. בעבר 10 שנים במכון פיזיותרפיה ב"מכבי" בתחום האורטופדי, ובבית חולים ״ לניאדו״ בשיקום ריאות ובמחלקת ילדים בתחום הנשמתי. כל 30 שנות עבודתי עשיתי אלפי ביקורי בית למטופלים שסבלו מבעיות מכל הסוגים: בעיות אורטופדיות, נשימתיות, תפקודיות ועוד. שנים רבות טיפלתי בחולי CF כולל ליווי לחו"ל להשתלת ריאות. השיתתפתי בקורסי ריאות וכנסים רבים בארץ ובבלגיה. חברה באירגון ERS האירופאי למחלות ריאה. מוזמנים: https://physioclick.co.il
כמונינשימהפענחתי את המצב לדעתי ואין רופא שיקשיב לי

פענחתי את המצב לדעתי ואין רופא שיקשיב לי

30/08/17 10:59
1 תגובות

הייתי בטוחה שהרופא אלרגיות שראיתי אתמול יקשיב לי - הוא רשם את הטיפול שביקשתי אבל כתב שזה ליתר בטחון. אמרתי לו שעשיתי שיעורי בית לקראת הפגישה אבל הוא לא רצה לראות את הניירות. גם על גליון המיון הוא בקושי עבר(ראה את הדף הראשון וזהו).

לקחתי אתמול בערב את הסינגולר לראשונה והבוקר את הגאסטרו לראשונה. אני יודעת שזה לוקח כמה ימים שההשפעה תיהיה מאוד ברורה . אבל: אני פחות מנוזלת הבוקר, לראשונה אחרי כמה חודשים קמתי עם דופק נורמלי בבוקר, צילמתי את הפריחה והאדמומיות אתמול בערב ושוב הבוקר ההבדל בולט ..

לקחתי את הגאסטרו לפני כשעה אכלתי בנתיים ארוחת בוקר . כאב בטן ממוקד במקום הזוועה שהייתה בחודשים האחרונים.

לדעתי מדובר בתסמונת שפעול תאי פיטום. הכנתי שיעורי בית - קראתי המון מאמרים בנושא הגעתי אתמול לפגישה עם מאמר שמרקרתי בו את התסמינים שיש לי את הטריגרים שרלוונטים לי (לראשונה יש הסבר לכל מה שרופאים אמרו שהם לא יודעים להסביר כולל חוסר היכולת להחליט עם יש לי אסתמה ). בנוסף הוצאתי את הרשימות של התרופות שרלוונטיות(שני סוגי האנטיהסטמינים ומייצב תאי פיטום) בדקתי במאגר התרופות איזה חלופות אני יכולה לקחת עם האלרגיות שלי.

קוויתי שהוא יסכים להסתכל לפחות על הרשימה אבל כמובן שלא. היה לי בתחילת הקיץ התקף שדרש אשפוז וגם זה הוא לא קרא עד הסוף.

הוא נתן לי את המרשמים ושלח אותי משם ..
אני צריכה שמישהו יעשה לי סדר בתרופות קצת (אני קצת עושה כרגע מה שהבנתי): סינגולאר בערב. גאסטרו בבוקר עם האוכל. טלפסט כל 12 שעות. רטלין LA 20: בבוקר ושוב אחרי כמה שעות . משאף בודיקורט - שאיפה בבוקר ו-2 בערב. אינהלציה ונטולין לפי הצורך וכמובן נושאת אפיפן.


אם מישהו מכיר רופא שיש סיכוי שמכיר ויקשיב אני אשמח לשמוע.
וכמובן עם מישהו היה עם השילוב תרופות הזה אשמח לשמוע .

תודה


תגובות

וולקן
24/06/21 9:45

בקופות חולים בבתי מרקחת יש יועצת אחות שעושה סדר.לברר