מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טיפים לערב החג

18/09/17 18:28
0 תגובות

ביקשתם קיבלתם :) ארוחת חג ו3 ימים של חג ושבת יכולים לגרור אכילה מרובה מהמתוכנן. מספר טיפים למנוע את זה:
1. חשוב מאוד לאכול רגיל במשך היום ולא לדלג על ארוחות בבוקר החג. יש נטייה לשמור מקום לארוחת החג הטעימה, אבל כשמגיעים רעבים מתירים את הרסן. לכן הקפידו על ארוחות קטנות כל מספר שעות.
2. בארוחת חג החליטו מראש מה אתם אוכלים. הקפידו על כמות קטנה שלא תעבור את גודל הקיבה וכמובן, גם בחג הקפידו להפריד בין האוכל לשתייה.
3. מי שנמצא בשבועות ראשונים לאחר ניתוח ויכול לאכול רק אוכל טחון: מומלץ לדאוג למרק כולל עוף טחון או דג טחון ולפירה. מי שאוכל מזון רך יכול לאכול דג עם ירקות מבושלים,מי שכבר אוכל רגיל שיבחר לו את המנה שהוא רוצה, מנה חלבונית כמו דג או עוף או בשר אחר או קטניות עם ירקות.
4. כמות האוכל שלכם קטנה, אבל זמן הארוחה ארוך..בעייתי! לכן הקפידו להתחיל לאכול אחרי כולם, איכלו לאט, לעסו היטב את האוכל, חכו קצת בין ביס לביס וכתסיימו קומו מהשולחן לעזור או לכל דבר אחר.הימנעו מלהעמיס עוד על הצלחת רק כי לא כולם סיימו. הקשיהו לתחושת המלאות של הקיבה.
5. נצלו את הימים של החג לא רק לארוחות, גם לטיולים, הליכות וכל פעילות גופנית שאתם אוהבים.
6. זכרו איפה הייתם בראש השנה שעבר, איפה אתם היום ואיפה אתם רוצים להיות בשנה הבאה. צעד אחד ביום למען המטרה יקדם אתכם מאוד לקראתה!
שנה טובה ומאושרת !!


תגובות