מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבשלל תסמינים שאין להם הסבר

שלל תסמינים שאין להם הסבר

17/10/17 10:15
11 תגובות

בוקר טוב,
אני לא יודעת אם זה המקום הנכון להפנות את השאלות שלי אבל מקווה שאולי מכאן אקבל רעיונות/עצות לאן לפנות הלאה או שאולי מישהו שחווה משהו דומה.
כתבתי כאן בעבר על בני שמזה שנה סובל מאוזן ימין אטומה וצלצולים בשתי האוזניים.הכל למעשה התחיל מאוזן ימין,
בהתחלה הופיעה בליטה קטנה ליד האוזן שגדלה ואחר כך נעלמה ומאז האוזן אטומה,במשך הזמן נוספה גם האוזן השנייה.
עבר כל בדיקה אפשרית,כולל CT ,MRI,נבדק על ידי רופאי אף אוזן גרון (גם מומחים) ,בדיקת שמיעה.הכל תקין.
אף אחד לא יודע ממה זה קורה ומה הטיפול.
בחודשים האחרונים נוספו עוד שתי בעיות.
האחת - לפני כ 4 חודשים בערך,עין ימין "מציקה". הוא לא כל כך יודע איך להסביר את התחושה,הוא אומר
שההרגשה היא כאילו משהו מפריע לו בתוך העין ולפעמים הרגשה של שריפה.
בדיקת עיניים תקינה,בעוד כמה ימים יעבור OCT
ואם זה לא מספיק,לפני כשבועיים הרגשה שמשהו תקוע בגרון ובחילות שבאות ונעלמות.
לפני כחודש וחצי עבר בדיקת נשיפה לגילוי הליקובקטר פילורי ונמצא שהוא פעיל (החיידק חזר 3 פעמים),
קיבל טיפול תרופתי מתאים ויעבור שוב בדיקת נשיפה בשבוע הקרוב לבדוק אם הטיפול עזר.
ללא קשר לחיידק הזה,
משהו מוזר קורה אצלו שאף רופא לא הצליח לעלות עליו,כי אם שמתם לב זה קורה בצד הימני שלו - האוזן הימנית אטומה והעין ימין שמציקה.
עבר בדיקות דם,כולן תקינות (הוא צמחוני כ 3 שנים ועושה כושר)
יש למישהו רעיון ?
תודה מראש


תגובות

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
21/10/17 22:57

ליאת שלום. אני חוששת שברמה האבחונית - זה לא המקום הנכון לפנות אליו. לרוב לטיפול בכאב מגיעים או כשיש אבחנה אבל לא ניתן לטפל כדי לפתור את הבעיה או אם הגיעו למסקנה שאין שום אבחון ואז אין ברירה אלא לטפל סימפטומטית. בכל מקרה הבעיות העיקריות שלו בכלל אינן כאב - כך שגם לטיפול סימפטומטי אנחנו לא המענה. אין לנו שום דרך להכחיד טנטון או תחושות מוזרות. התרופות והטיפולים שלנו יודעים בעיקר להקל על תחושה אחת - כאב. אני הייתי פונה גם לנוירולוג יתכן שכל הבעיה היא מוחית ולא באיברים עליהם הוא מתלונן. זה הדבר היחידי שעולה בדעתי כרגע. ד"ר גור.

ליאת25
22/10/17 14:00

תודה רבה דר', הוא נבדק גם על ידי נוירולוג...לא מצא שום דבר יוצא דופן.

סוקי1
26/10/17 10:56

הי ליאת, אם הכול תקין אצל הבן שלך ברמה הרפואית, למרות שאיני רופאה אני ממליצה לבדוק מה מפריע לו ברמה הרגשית. אני מרשה לעצמי להעלות כאן גישה שאינה רפואית, ומתייחסת לאוזן - כנתיב של מה שאני שומע (ואולי לא רוצה לשמוע) והעיניים (מה איני רוצה לראות). אם נוסף הגרון - אולי גם מה איני אומר. האם המשפחה עברה או עוברת משבר? האם בבית הספר יש לו קושי?

ליאת25
26/10/17 13:22

לגבי הגרון ,נמצאה הסיבה. נסדק בבית חולים ונמצא שיש לו רפלוקס מהקיבה וקיבל כדורים סותרי חומצה. בקשר לעין ,עדיין לא ידוע מה הסיבה אבל בשבוע הבא ייבדק שוב על ידי רופא ובעצם הבעיה העיקרית הם הצלצולים באוזניים ואוזן אחת אטומה. הוא כבר לא תלמיד מזמן,הוא עובד כמהנדס תוכנה :-) לא ידוע לי על קשוי מסויים שהוא חווה,בעיית האוזניים החלה לפני שנה וקצת,מעט לפני שתכנן את החתונה שלו. ברור שהיה בלחץ בזמנו אבל מאז עברה שנה ועדיין אין שיפור לתופעה המטרידה הזאת...

ליאת25
26/10/17 13:23

צ"ל נבדק*

סוקי1
26/10/17 14:58

אני לתומי חשבתי שמדובר בילד. סורי. אם כך - הוא ילד ממש גדול ולא בטוח שאת יודעת מה עובר עליו. אני מאחלת לו שימצא מזור. לגבי צלצולים באזניים, גם לי היו בעקבות דלקת באוזן. בהתחלה זה חירפן אותי והיום אין לי מושג אם זה קיים. אין מה לעשות חוץ מאשר להתרגל, להתעלם, למצוא שמחה במה שעושים, לפעמים לשנות גישות..ממה שאת מתארת הוא כפי הנראה אדם רגיש.

ליאת25
26/10/17 15:35

צודקת,הוא מאוד רגיש...מה שמעניין,תמיד שבודקים לו את האוזניים אומרים לו שיש אודם בפנים.הוא מקבל טיפות וזה ממשיך.

סוקי1
26/10/17 22:07

אני מאמינה שאם ימצא את המקום הנכון לטיפול בסיבות לתסמינים ולא בתסמינים בלבד, מצבו יוכל להשתפר.

ליאת25
27/10/17 9:09

מסכימה איתך.גם אני בדעה שיש גורם אחד לכל מה שהוא מרגיש ולא עלו על זה.

סוקי1
29/10/17 20:22

אני מאחלת לו ולך שימצא את המקום הנכון. הוא ניסה משהו שקשור לשינוי קוגניטיבי? אם את רוצה להמשיך בפרטי - 0542542454

עוז-46
30/10/17 6:56

יש מקום לבדוק צליפת שוט שלפעמים מביאה גם תסמינים אלו