מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' הוברט אילה
פרופ' הוברט אילה
אונקולוגית בכירה, מנהלת המרכז לגידולים במערכת העיכול ,מכון שרת ,בית חולים הדסה עין כרם. מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ויושבת ראש הקבוצה הישראלית לגדולי מערכת העיכול תחת האיגוד האונקולוגי.
ד
ד"ר רוית גבע
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
דניאל זכריה
דניאל זכריה
דיאטנית קלינית, המערך האונקולוגי ומרפאות גידולי מערכת העיכול בית חולים איכילוב.

אחרי ניתוח

22/11/17 17:50
4 תגובות

אני סובלת מטחורים דרגה 3 חיצוני וגם פנימי ודימומים אחרי יציאות וקושי בזמן יציאות . כול הטיפולים חלקם תרופות ללא מרשם בבית מרקחת פרטי ללא הטבה .עברתי ניתוחHal Dupller ואחרי חודשיים של ניתוח קושי ביציאות ו רוב הזמן כאבי בטן התחנות צד שמאל ולחץ ברקטום. כול טיפול תרופתי מלווה בכאבי בטן וגזים. באחרון השתמשתי בתרופה חדשה אמיטיזה 24 מיליגרם*2 ואחרי ימיים הפסקתי בגלל כאבי בטן וגזם ללא הטבה ביציאות. אם משהוא עבר את הניתוח יכול לעזור לי להבין ,אם קיימת תופעות לווי של ניתוח.

בתודה :מירה


תגובות

ד-ר-רוית-גבע
מומחה כמוני
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
23/11/17 8:38

לאור הזמן מהניתוח מומלצת בדיקה חוזרת של הפרוקטולוג המנתח

מירה181
27/11/17 12:15

תודה על התשובה.

שלום.51
05/01/18 19:48

סבלתי מאותן תופעות. לאחר ארבע פעמים של תהליכי קשירות אמר לי הרופא שאין מנוס מניתוח.לאחר שהתעניינתי ,היה לי ברור שלניתוח אני לא הולך. פיתחתי שיטה שמאפשרת לי לחיות כמעט ללא סבל ודימומים מהטחורים . כל ערב בערך שעה לפני השינה, אני אוכל יוגורט. שלתוכו אני מפורר מעט אגוזי מלך וחמוציות. לאחר מכן אני אוכל תפוז. השילוב הזה גורם ליציאה רכה וקלה בבוקר. בכדי לא לפצוע , אני שוטף בזרם חלש !! (על ידי צינור עם מטז שניתן לחבר בקלות לצינור המים שמוביל לניאגרה) ואחר מנגב בעדינות רבה עם מגבוני פרוקטו (בכל סופרפארם). לסיום אני מורח בעדינות רבה על הטחורים החיצונים(בדך כלל הם המדממים) כמות קטנה מאד של משחת רסקיו. במקרה שבכל זאת יש דימום (אצלי מאז שאני מטפל ,זה די נדיר)אני לוקח חצי מגבון פרוקטו ,שם אותו במקום, משאיר אותו שם כרבע שעה והדימום נעצר. סליחה על התאורים הפלסטים ,אבל אותי זה הציל.מקווה שזה יעזור לך.

מירה181
06/01/18 18:14

תודה לך על המלצה ,אני ינסה את המלצתך ,רק לי יש מגבלות לאכול לפני שינה כי סובלת מהחזר ושטי .