מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחידימום מוחי /גידול במוח

דימום מוחי /גידול במוח

29/01/18 20:54
2 תגובות

שלום חברים ,
תודה לכל המייעצים אתם באמת עושים עבודה קודש.
אז כך ,
אימי אושפזה עקב התמוטטות פתאומית ולא יכלה לדבר ולקום.
לקחנו אותה למיון לניאדו , ושמה היחס ועד שטיפלו בה לקח לפחות 3 שעות ולבסוף הגיעה נירולוג וטען שזה חשד לאירוע מוחי , נלקחה כשבועיים כמעקב במחלקה פנימית של טיפול נמרץ ללא טיפול .
כל הצד השמאלי שלה היה קשה להזיז הגפיים/היד , לאחר שבוע וחצי בערך הרופא טען שהיא צריכה להשתחרר ולא רצו לתת לה המלצה לשיקום .
נלחמתי עד שהשגתי את את הבקשתי .
לבינתיים שמו אותה בסיעוד שליד הבית חולים עד שיתפנה מקום בדורות.
השבוע אחרון התפנה התקשרו אלי והלכתי וודאתי שהיא תהיי בסדר .
יום אחרי התקשרו אלי ואמרו לי שאינה מרגישה טוב למזלי שאחותי הגדולה הייתה ושמה לב שמשהו לא תקין איתה ואינה מדברת .
היא קיבלה פירכוס בשעה 17:50 עד שהיא הגיעה לבית חולים שבע וחצי בערך .
ועד שאני הגעתי מעבודה לא נתנו לה שום טיפול ולא בדקו אותה .
רק לאחר שאני הגעתי וטענתי מפני הרופא שיש מצב שהיא קיבלה אירוע מוחי כי אינה מגיבה ומדברת (בהכרה מלאה הייתה) .
שהלחצתי אותם קצת (כי יש להם שלוש שעות לטפל מאז המקרה ) וכבר עובר עוד חצי שעה .
לקחו אותה לסיטי (שינוע ) והוא ראה דימום כך אמר לי .
אז הרופא לאחר שחיכיתי זמן הזמין אותי וטען שיש לה גידול במוח וכן נשברתי .
לאחר 6 ימים שהיא בבית חולים היום קיבלתי שיחה מאחי הקטן שהרופאים טוענים שהם רואים בבירור שיש לה דימום מוח ושזה נגרם מתועלת שהיא בא איתה מחו"ל או מזיהום וכל כך התעצבנתי מחוסר מקצועיות.
אימי לאחר אירוע נגרם לה הזק שחלק מהפנים שלה התעקם וכל שניה צריך לתת לה מגבון כי יורקת בלי שהיא שמה לב .
כל כך מאוכזב מהמערכת ומהרופאים .
כי בבית מי שנמצא אני ואחי הקטן שכל האחיות שלי גרות לבדן בערים אחרים .
וכל כך מורכב עבורי כעת.
ואני איבדתי כל עצה ואין לי משוג מה אליי לעשות.
סליחה לכל הקוראים (כעת בדרך לבית חולים ) ואין לי מושג איך ומה אליי להגיב למצב הקיים.


תגובות

איציק-ניסני
מוביל קהילה
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
29/01/18 23:51

שלום .אינני רופא.אינני יודע בת כמה אמך ,איזה מחלות רקע יש לה,מה קרה בטיול בחול .מתוך מה שכתבת אני מבין שהיא אושפזה בבית חולים לניאדו עקב שטף דם בצד ימין של המוח (למיטב ידיעתי אין בלניאדו מחלקה נוירולוגית ונוירוכירורגית ) יש טענה לדבריך שזוהי פגיעה חיצונית במוח שאתה היא הגיעה מחול .מתוך מה שכתבת הבנתי שהיה לה אירוע מוחי או התקף אפילפסיה.למיטב הבנתי אתם צריכים להתייעץ בהקדם עם רופא נוירולוג חיצוני שיבדוק ויעזור לכם להבין את מצבה וימליץ לכם על בדיקות וטיפול מתאים בבית חולים גדול מרכזי בעל ניסיון ידע הכשרה בתחום הבעיה שלה.אם לא תצליחו לקדם את הטיפול המתאים עבורה לדעת הנוירולוג .תתקשרו לאגודה לזכויות החולה 036022934 תתייעצו אתם ותפנו במקביל לנציבות תלונות הציבור של משרד הבריאות *5400 .בינתיים אני מציע ללא שום קשר שהיא תתחיל לעבור שיקום במידה ומצבה הרפואי ןהקליני מאפשר זאת לכשתסיימו את מלוא הטיפול המגיע לכם על פי סל הבריאות תנסו לקבל שיקום המשך חינמי בעזרה למרפא של הרב פירר 035777021 .השנה הראשונה הנה חשובה מאוד לשיקום .מאחל לה רפואה שלמה .

נתן-שטיין
30/01/18 9:27

וואו תודה רבה , הייתי על סף התמוטטות בשל ההתנהלות שלהם . היא לא קיבלה שום מכה בחו"ל , היא עלתה ארצה לפני כ..18 שנים . שאין קשר ודי ראיות לדבר שהב לה תועלת חחח. הבוקר קיבלה עוד פרכוס ונלאצתי לבקש שיפנו אותה לבית חולים אחר במידה ואינם יכולים לטפל בה . והם אומרים לי שהם בהתייעצות רופאים . ואין שום חדש באופק . פשוט ההנהלות של הרופאים מזעזע הדברים זזים לאט לאט . אני כבר מיואש . שוקל לעשות אליהם כתבה על המצב . פשוט מזעזע לראות !