מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.
כמוניסרטןהטיפים היעילים ביותר להתמודדות עם תופעות הלוואי מכימותרפיה

הטיפים היעילים ביותר להתמודדות עם תופעות הלוואי מכימותרפיה

05/02/18 12:42
3 תגובות

חברים יקרים, אנו זקוקים לכם...

אנשים רבים שעברו טיפולים כימותרפיים סובלים מתופעות דוגמת: בחילות והקאות, שילשולים ועצירות, יובש ופצעים (אפטות) בפה, חולשה ועייפות, נשירת שיער ועוד. אנחנו רוצים, בעזרת הידע והנסיון שלכם, למצוא את הדרכים היעילות ביותר להתמודדות, בהן התנסתם​ - ​טיפולים למיניהם, ​שינויים בהרגלי התזונה, פעילות גופנית, אוכל​ מיוחד או כל דרך אחרת.

 כתבו בתגובות בשירשור זה או בלינק שלמטה, מה עזר לכם ובכך תסייעו ביצירת מאגר עם ה​דרכים האפקטיביות ​להתמודדות עם תופעות הלוואי.​ את התשובות שלכם נערוך למדריך עצות שיפורסם באתרנו.

שלכם,
צוות כמוני


הטיפים היעילים ביותר להתמודדות עם תופעות הלוואי מכימותרפיה

תגובות

Yigal88
11/02/18 18:17

משך מספר שנים סבלתי מבחילות קשות ומעיקות ימים ולילות.כל התרופות המקובלות כמו zofran,emend וכו׳ היו ברכה לבטלה.לפני כשבועים הציע האונקולוג המופלא שלי המלווה אותי עם הבחילות שלי שנים רבות לנסות כדור שייעודו המקורי טיפול בחולי סכיזופרניה והפרעות בי פולאריות בשם zyprexa )לא בסל ולא יקר).וראה זה פלא.איכות חיי השתנתה בן לילה.תאמינו או לא הבחילות הופכות לזכרון עמום אלא אם שכחתי לקחת כדור. (אחד או חצי כדור ליום).מציע לבדוק כמובן עם האונקולוג שלכם אם אין התנגשות עם התרופות האחרות שלכם אבל שווה בדיקה.בהצלחה.

חלינקה-ש
11/02/18 18:25

יגאל, תודה רבה!

רחל-נעה
13/06/21 22:13

אני לוקחת ביום הטיפול הכימותרפיה את הכדור, אקינזאו, אין מילים!!!! אין בחילות!!!! הבנתי שגורם ליצירות לכן יום לפני הטיפול אני מתחילה לקחת את הנורמלקס, אבקה אותה אני ממיסה בכל נוזל בבוקר( מים, קפה, מיץ אין שום בעיה) ואין לי עצירות. שותה הרבה אוכלת מאכלים פרטיים, פירות