מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קשה לי לבד

12/02/18 15:41
2 תגובות

היי,

בתקופה האחרונה עוברת תקופה של לבד
הבעל בחו"ל וקשה לי עם הילדים ולכן, חווה משהו שפחות היכרתי - התמודדות לבד עם החיים ועם הסדר ביום יום
העובדה הזו והמצב החדש הזה, שולח אותי לאכול ולמקרר ולאכול בכל מקום רק מתוך נחמה ולהעביר את המחשבות האלו, האם זה מוכר לכם?
מה אפשר לעשות לדעתכם?
איך אפשר להתגבר על זה?
ברור שבעלי בעזרת השם יחזור בקרוב אבל העניין שתמיד יהיו לי עוד דברים כאלו ולכן, זה לא משהו חד פעמי ואני רוצה להיערך ולדעת איך להימנע מהאיכס שאני חובה כרגע
תודה


תגובות

לימור-מרדי-דיאטנית
13/02/18 16:32

הי סלעית ותודה על השיתוף הכן. אכילה בשביל נחמה היא דפוס ידוע ויפה שאת מזהה אותו. זו תחילת הדרך לשינוי. נסי לחשוב מה עוד יכול לנחם אותך מלבד אוכל, אולי לראות סדרה טובה בטלויזיה, לצאת להליכה עם מוסיקה שאת אוהבת באוזניים, לקחת איזה קורס אינטרנטי שאפשר לשמוע בבית (יש כל מיני גם בחינם) . כלומר לא לוותר על נחמה שאת זקוקה לה אלא למצוא אותה בדמות אחרת ולא באוכל. בנוסף, האם יש לך אפשרות ליצור תחושת יחד שחסרה לך כרגע בעזרת חברות, בילוי עם הילדים כדי לצאת משגרת היום יום איתם וכדומה.

Ruths
24/03/18 10:53

האם אין לך חברות טובות או בני משפחה ? אני לא יודעת באיזה איזור את גרה, ובאיזה גילאים הילדים. אני מעסיקה את עצמי כל יום עם הנכדים, קריאה ועבודה בגינה, כך שאין לי זמן לאכול. אם את מסוגלת ללכת, ההליכה מעלה את מצב הרוח ומרחיקה מהמקרר, בנוסף יש סיכוי לפגוש מכרים בדרך ולדבר.