מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אוף ! מפחדת שעברתי לצד השני!

28/03/18 5:15
2 תגובות

כל מי שהיה ילד עם משקפיים מכיר את זה. המשקפיים מתלכלכות לאיטן בלי שתשים לב לזה. לאט לאט הם מתמלאות דוק מלוכלך...
ואז מישהו אומר "איך את רואה משהו ? מוריד אותם, מנקה את הזגוגיות ומחזיר.
ואוו
העולם כאילו אותו דבר- אבל לגמרי אחרת. פתאום יש צבעים, וחדות.
אז ככה אני מרגישה פתאום עם התרופה החדשה.
בכזו מהירות ואפקט
אני מפחדת שעברתי לצד השני
(הראיות: הסתובבתי כל היום ברגל, כולל צילום חזה כי יש לי סדק בצלעות, קבעתי עם חברה ללכת לפסטיבל (?!) לעוד חודש, סגרתי הרצאה בהנחיית לעובדי השמה, הציעו לי עבודה להמשיך מחקר באוניברסיטה ודיברתי עם איזה 6 אנשים ארוכות.
אתם צריכים להבין שב4 חודשים האחרונים לא דיברתי עם אפחד למעט אמא שלי (מחוסר ברירה) ועל כף היד מספר פעמים שחוייבתי ללכת לאחיינים. ..
*אולי זה מה שקורה כשמסננים אנשים חצי שנה ואז פשוט חוזרים אליהם אחד אחרי השני. יש הזדמנויות שחיכו הרבע זמן בסבלנות ומתנקזות לרגע אחד.
**הפער בין שבוע שעבר להיום הוא הזוי. ההתנהלות שלי כיום מוכרת לי מפעם (מה שנקרא- זו אני. לא עשיתי שום דבר חריג, חוץ מלקנות מכנס...לפסח). פשוט הרבה זמן לא הייתי ככה. המעבר ממש כמו כמו בלחיצה על כפתור. חד וחלק.
***נראה לי שלא אקח את התרופה מחר בבוקר... מרגישה צורך להרגיע, למרות המינון המינימלי שלה.
**** מזל שזה כבר קרה לי בעבר עם מירו ועם ציפרלקס אז זה מוכר. לפחות יודעת שזה קיים, האופציה לשינוי ב180 מעלות. בעבר נבהלתי מזה ממש, והרגשתי לגמרי 'משוגעת'. אפילו הפסיכיאטר אמר אז שלא מכיר ככה מאחרים. בפעם השנייה אמר שכנראה אני ממש רגישה... (יש דברים בהם אני פחות אוהבת להיות ייחודית)..
בקיצור,
קבעתי עם הפסיכולוגית sos לבוקר להתמודד עם הפחד שטוב מידי...


תגובות

Lilu1
מנהל קבוצה
בת 30 פלוס, לומדת לתואר שני, ומקווה לטוב בתוך המאבק שלי עם מצבי רוח קיצוניים וחרדות. יחד עם המון אומץ ובלי לוותר, ועזרה מחברים ומשפחה, שהם אהובים שלי והתקווה שלי. מאובחנת עם הפרעה דו-קוטבית, לא מאמינה באבחנות, אלא באנושיות ורגשות. לומדת לעשות מקום לרגשות שלי במסע הארוך שלי להכיר את עצמי ולתפוס מקום בעולם.
28/03/18 18:00

בהצלחה יקירה. נשמע כמו רעיון נכון ואחראי לדבר עם הפסיכולוגית. לגבי שינויים תרופתיים-לא הייתי עושה מבלי להתיעץ עם הפסיכיאטר. בהצלחה

עינת-123
28/03/18 19:06

תודה! אכן דיברתי עם שתי המטפלות. והפסיכיאטרית הסכימה עם הרעיון של לפחות להוריד לחצי את המינון.. בינתיים נושמת את ההזייה הנעימה. אני מודה לסדק בצלע- זה מגן עלי כי זה מווסת אותי- אני חייבת להתנהל מ א ו ד באיטיות כדי שלא יכאב. את מכירה אצלך מעברים חדים כאלו שפתאום הדיכאון עבר?