מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מיואש מהחיים

01/04/18 12:29
6 תגובות

בקצרה... אובחנתי במניה דיפרסיה לאחר שהייתי בהתקף מניה (היפו מניה)... התקף שבו יצרתי חובות של חצי מיליון שקל... היום שאני בדאון אני פתאום מבין באיזה מצב אני נמצא... כמובן שלא הייתי מגיע למצב הזה אילו הייתי מודע שאני סובל מהמחלה הארורה הזאת שהרסה לי את החיים. קיבלתי טיפול תרופתי שלא עוזר... אין לי מושג איך אני חי בכלל... אני לא מסוגל לעשות כלום... לא מצליח לצאת מהמיטה... אני רק מלקה את עצמי, מחשבות אובדניות בלי סוף, אני מזמן מת וחי בקושי... מתפלל כל לילה להרדם ולא להתעורר. אני סובל כל היום ואפילו בלילה... חושב רק איך להעלם מהחיים כי אין לי כח לשום דבר, הדבר היחיד שמחזיק אותי הוא הילדים שלי.


תגובות

Mushi
01/04/18 12:53

איזה עצוב...כתבתי פה פוסט על באיזה דרך הכי כדאי למות ...

עינת-123
01/04/18 13:32

אני בדרך הזו. . כנראה לפניך (אובחנתי לפני 4 שנים). כמו כל מחלה קשה- תנשום עמוק.. העבודה היא ללמוד לנהל את המחלה. וזה לוקח זמן. ועבודה. מציעה כמובן לקבל טיפול פסיכולוגי לליווי (אני פסיכולוגית דינמית ובחרתי מטפלת שיקומית. כי זה כמו כל שיקום משורה על מחלה פיזית קשה. תרצה נכות. והבלבול שהיא יוצרת אפילו יותר גרוע.

Lilu1
מנהל קבוצה
בת 30 פלוס, לומדת לתואר שני, ומקווה לטוב בתוך המאבק שלי עם מצבי רוח קיצוניים וחרדות. יחד עם המון אומץ ובלי לוותר, ועזרה מחברים ומשפחה, שהם אהובים שלי והתקווה שלי. מאובחנת עם הפרעה דו-קוטבית, לא מאמינה באבחנות, אלא באנושיות ורגשות. לומדת לעשות מקום לרגשות שלי במסע הארוך שלי להכיר את עצמי ולתפוס מקום בעולם.
01/04/18 17:35

היי אד, מצטערת לשמוע - זה נורא נורא קשה לאסוף את פיסות החיים אחרי התקף מאניה/היפומאניה. ועוד להתמודד עם הנזקים כשאתה למטה, בדיכאון הכי קשה... זה החלק הכי קשה בהתמודדות שלנו. תנסה למצוא באמת את הדברים ובעיקר האנשים שבשבילם שווה לחיות. אפשר לאזן את המחלה הזאת, למנוע התקפים ולחיות חיים נורמליים וטובים. מבטיחה לך. בינתיים-תהיה חזק. אם תרצה להתכתב בפרטי אני כאן במייל (מגיבה בדרך כלל תוך 24 שעות או פחות). חיבוק גדול.

Ed1
03/04/18 13:25

תודה רבה. מנסה לחיות למרות כל הקשיים. לא קל בכלל.

אלירן.777
03/04/18 23:54

תחזיק מעמד גבר , גם אני עברתי כבר לפחות 5 התקפים מאניים מטורפים וכרגע דיפרסיה הכי חזקה שהייתה לי אי פעם בחיים. אבל יודע שזה גל וזה גל , מחכה לגל הנכון , מייצג מצב רוח יחד עם נוגד דיכאון וחרדה ובנזו אה ומשקפי שמש גם וסבלנות הרבה ממנה. בהצלחה

Ed1
04/04/18 9:29

תודה! אני גם בדיפרסיה כבר חודש 7... שום כדור לא עוזר לי. הכל כל כך קשה.