מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

איך להפסיק לרדת במישקל?

07/04/18 11:13
4 תגובות

שלום לכולם! אני שנה וחצי אחרי מיני מעקף.
מרגישה טוב. ירדתי מעל 38 ק"ג ולא רוצה לרדת יותר....
אני נראת ממש רזה בגוף עליון (פנים, צוואר, חזה)
לא ירדו רק הרגליים מהברך ועד הקרסול ...
הגעתי למידה 36 ועד היום הייתי ממש מאושרת!!!
אבל די, לא רוצה לרדת יותר! אפילו רוצה להחזיר כמה קילו בחזרה.
מצחיק, נכון?
מתי מפסיקים לרדת אחרי מעקף?


תגובות

אנסטסיה2
09/04/18 1:51

נדמה לי שזו שאלה לצוות המקצועי

לימור-מרדי-דיאטנית
10/04/18 14:36

שלום סופי, אני שמחה שאת מרגישה טוב עם עצמך . ממליצה ללכת לדיאטנית בריאטרית שתבדוק מה וכמה את אוכלת ותייעץ לך לגבי שמירה על המשקל . בהצלחה !

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
16/04/18 15:30

שלום רב, חשוב לדעת האם את במשקל שאת צריכה להיות או ירדת מעבר. חשוב מאוד לדעת מה קורה מבחינת חלבונים, ברזל, סידן וויטמינים חיוניים בבדיקת הדם. חשוב לדעת האם את סובלת מיציאות מרובות מעל הרגיל. יש הבדל אם את נראית קצת רזה ממה שרצית או שאת סובלת מאחד מהסיבוכים של הניתוח שזו צורה של " מעקף יתר" ואת למעשה בכיוון של להיכנס לתת תזונה. חשוב מאוד כפי שכבר נאמר לך להתייעץ עם דיאטנית אבל חשוב לא פחות לעשות בדיקות דם מקיפות ולראות מה המצב בתזונתי שלך. חשוב כבר עכשיו להקפיד הקפדה יתרה על תוספת חלבון למזון, מינרלים וויטמינים. לא הייתי מנסה להתחיל לאכול " מה שאסור" כדי לשמור על המשקל. לסיום חשוב להתייעץ עם המנתח שלך או כירורג אחר שעוסק בתחום לגבי פתרון לבעיה. בהצלחה

mikela62
26/04/18 7:21

גם אני ירדתי, לעניות דעתי, יותר מידי, אחרי מיני מעקף, ומאד נלחצתי מזה. זה הפסיק לרדת באיזה שהוא שלב, אחרי כשנה, והבדיקות שלי רק משתפרות. מקפידה מאד על הויטמינים הנדרשים, וקשר עם הדיאטנית הבריאטרית והמנתח. מוזר לי מאד לראות את עצמי רזה וגם הייתי שמחה להעלות כמה ק"ג.. :):) אבל מתרגלת, והעיקר הבריאות. בהצלחה לך.