מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקיצורי קיבה (ניתוחים בריאטריים)אוטוטו סוגרת שלוש שנים לשרוול

אוטוטו סוגרת שלוש שנים לשרוול

17/04/18 23:18
8 תגובות

שלום חברים:-) עוד שלושה ימים סוגרת שלוש שנים לשרוול, עדיין שומרת על מינוס 65 קג כתוצאה כייפית מהניתוח, עד לפני כחודש שמרתי על אורח חיים של תזונה בריאה ופעילות גופנית. לפני כחודש ארעו שני ארועים קשים במשפחתי לאימי ולאחי ונאלצתי לבלות ימים רבים בנסיעות ארוכות ובבתי חולים. נוצר מצב שקשה לי מאוד במצב הזה להקפיד על שיגרה של תזונה בריאה ונכונה ועל הפעילות גופנית. אוכלת המון שטויות שמזמן לא נגעתי בהם, חטיפים ממתקים....... בקיצור מתחילה לעלות במשקל, בנתיים לא הרבה אבל מודעת לכך שזה כדור שלג ולא יודעת איך לעצור..... גם בימים אלה עדיין נאלצת לבלות לצערי בבתי חולים. מרשה לעצמי לאכול לא נכון. בבקשה עיצות יתקבלו בברכה :-):-):-) מהחברים המקצועיים יותר ופחות:-):-):-) הרבה תודה


תגובות

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
22/04/18 13:20

את זקוקה לליווי של דיאטנית וליווי פסיכולוגי. זה הזמן לנסות ולעצור את הגלגל/כדור השלג לפני שיהיה מאוחר מידיי. בהצלחה

משמיש3
25/04/18 20:52

תודה על תגובתך, אני עדיין במעקב אצל הדיאטנית מלפני הניתוח, העצות שלה לצערי לא ממש מועילות לי בתקופה זו. כיצד אני מארגנת לעצמי ליווי פסיכולוגי? אין לי ממש אפשרות כספית כרגע לממן ליווי כזה, האם ישנה אפשרות לליווי כזה דרך קופת חולים?

mikela62
26/04/18 7:07

לא חייבת ממש פסיכולוגים, שהם מאד יקרים בד"כ. אפשרי גם עובדים סוציאליים ומטפלים באמצעות אמנויות. הם עושים פלאות. העיקר שיהיה לך ליווי, ומצויין זה בקבוצת תמיכה, שבמכבי אני יודעת שיש.

משמיש3
26/04/18 23:21

תודה רבה אנסה לברר במרפאה ששייכת של קופת חולים כללית:smile:

משמיש3
26/04/18 23:22

מקווה שאקבל עיצות מעשיות

razm121
26/04/18 23:55

אהלן משום מה, רואה רק עכשיו שרשמת, על כך מתנצל. מצטער לשמוע, שעוברים עלייך ימים לא קלים אך לפעמים, אנו צומחים לטובה ולומדים על עצמנו, כמה חזקים אנחנו יותר ממה שחשבנו. אני יכול לשתף שגם אני שחווה קושי או תקופה מאתגרת, אני לומד מזה משהו. אני מאחל לכם ימים טובים יותר. מציע לנהל יומן אכילה, לשלב הליכה או פעילות, שלא צריך לתכנן יותר מדיי לעומק אלא משהו יעיל ונגיש. כן לשמור לנשמה משהו אבל במידה ולא כל יום אלא פעם או פעמיים בשבוע. כבני אדם, אנו בורחים למה שמנחם אותנו אבל מהסיבה שבעבר, זה הזיק לנו את יכולה לחשוב על מה מקדם אותך ועושה לך טוב היום? כולנו כאן איתך יחד ובשבילך.

Ruths
30/04/18 8:44

היי משמיש קודם כל מאחלת החלמה מהירה למשפחתך. אם תנסי להזכר, איך תירצת את האכילה לפני הניתוח ב : אני עצבנית, אני שמחה, אין לי תנאים, אני לפני מחזור, אני חוגגת וכו' תראי שאת חוזרת למצב זה ומצדיקה את המצב הבריאותי של משפחתך כדי לזלול. תחליטי שאת חוזרת למסלול, קחי איתך לבית החולים את האוכל שאכלת בשפיות, ותעצרי לפני שיהיה מאוחר מדי. תהיה חזקה, ברגע שמשחררים את הרסן, קשה להחזיר את הגלגל אחורנית. מאחלת לך הצלחה בחזרה למסלול. כתבי בקבוצה או אלי מה קורה איתך, אשמח לשמוע

משמיש3
30/04/18 19:47

הי מקסימים אתם באמת:-) ריגשתם אותי.......... רק לציון שכל המצב הזה כרוך בנסיעות אינסופיות מהדרום לצפון ובחזרה:-) וגם זו חלק מהבעיה.... אבל בהחלט לקחתי את העיניין של יומן אכילה, ברגע שראיתי מה הכנסתי לגוף שלי ביום אחד חטפתי הלם!!!!!!!!! ולפתע היה לי ברור שנלחמת בכל הכוח לחזור למסלול:-):-):-) היום כשנסעתי לקחתי באמת אוכל מהבית ולא התפתתי לכל השטויות בחנויות הנוחות ובקפיטריה..... רק שאחזיק מעמד:-) תודה על האיכפתיות :heart: