מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונימאניה דיפרסיה/ הפרעה דו-קוטבית/ ביפולריתפוסט חדש בבלוג שלי וברכות למצטרפים החדשים

פוסט חדש בבלוג שלי וברכות למצטרפים החדשים

אנונימי
אנונימי
28/04/18 23:44
4 תגובות

היי כולם, ראיתי שהצטרפו אלינו כמה חברים חדשים לאחרונה. הקבוצה מונה 50 איש עכשיו! אני קצת מתרגשת.
השבוע היה לי שבוע לא פשוט בכלל, אחרי תקופה נורא ארוכה של פריחה ושגשוג בלי נפילות.
פתאום הרים את הראש פחד ישן, דווקא בתקופה שבה פתאום חשבתי ודיברתי עם הפסיכולוג שלי על ירידה במינון.
אז אולי עדיין לא...
כתבתי פוסט חדש בבלוג שלי על ההתמודדות שלי. על יום הולדת שלושים ושלוש כרווקה+כלבה+מחלת נפש (שונאת לקרא לזה ככה, אבל לפעמים צריך להוציא לדף את איך שזה עולה בראש)
ועל התקוות והרצונות שלי מול היום-יום והשגרה שגוזלים הרבה אנרגיה.
אשמח לתגובות ואשמח מאד לקרא גם בבלוגים שלכם, על חוויות שלכם.
שבוע חדש ומעולה,
לילו


תגובות

shandy
29/04/18 8:12

הייתי רוצה גם לפתוח בלוג כזה באתר. כבר תקופה אני מנסה לעשות משהו כזה. איך עושים את זה באתר?

Mushi
02/05/18 5:04

את נכנסת לפרופיל שלך (לוחצת על האייקון שלך) יש איפשהו בצד שמאל שלוש נקודות במאונך> 'הבלוג שלי' > הוספת פוסט בבלוג או יצירת בלוג. בהצלחה!

shandy
29/04/18 8:26

אני רוצה לתת את דעתי עצתי בנושא. אני כבר 4 חודשים בלי תקופות לא טובות. שולטת בעצמי 100%. וכבר כמעט 3 חודשים בלי טיפול תרופתי. ומאוד מרוצה מהדרך שבה הלכתי. מה שעוזר לי זאת אבקת וויטמינים ומינרלים ונראה שהמגנזיום שיש בה מאוד עוזר כי שמעתי ממישהו שאני מכירה מחוץ לארץ גם עם מאניה דפרסיה שאומר שמגנזיום עוזר לו משום מה. אני לא לוקחת את זה כל יום אבל זה מאוד בריא יש בזה וויטמינים. סידן. מגנזיום. וכשאני מרגישה לא טוב אני לוקחת את זה וזה ממש מעלים את הדכאונות וכל זה. עדיין לא ניסיתי על מאניה או פסיכוזה אבל אלה בכלל לא חזרו כבר 4 חודשים. החיים שלי כרגע נמצאים בשלב שאני לא מרגישה כבר "חולה" החיים חוזרים לשגרה טובה ההשפעות הרעות של התרופות הפסיכיאטריות נעלמות הזכרון שלי חוזר והיכולת המחשבתית והיצירתית שלי חוזרת למה שהייתה לפני שכל הבעיות נפש אשפוזים ותרופות התחילו. כבר לא חיה את כל הקטע של לפחד מה יהיה מחר ומה מחרתיים. עובדת על לפתח משחקים לאנדרויד שזה עסק די קשה בקטע של תכנות וכל הלחץ וזה לא מורגש בכלל שזה משפיע עלי. מציעה לך לנסות מגנזיום ולראות איך את מרגישה עם זה.

Mushi
02/05/18 4:49

וואו, איזה יפה לקרוא את מה שאת כותבת