מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קיצור קיבה

23/05/18 11:28
2 תגובות

הי לכולם אני גר בחו"ל . וחושב רציני על קיצור קיבה .
יש לי כמה שאלות .
1. כמה זמן ול כמה זמןמראש צריך להגיע לישראל ל התחיל את כל הפרוצדורה הזאת ?
2.כמה זמן לאחר הניתוח צריך להישאר בישראל ?
תודה מראש


תגובות

Ruths
24/05/18 12:04

אני לא מאמינה שיש מישהו שיכול לנבא. השאלה היא היכן אתה מתכוון לעשות את הניתוח, איזה ביטוח יש לך, האם הכל "יילך לפי הספר" ועוד. אחרי הניתוח רצוי להפגש עם דיאטנית למשך תקופה אשר תנחה אותך בנוגע להרגלי אכילה. האם יש לך דיאטנית בחו"ל איתה אתה יכול להתייעץ? לדעתי האישית, אם הכל הולך כשורה, עדיף להשאר בארץ חודשיים עד שלשה לאחר הניתוח. אגב, עד כמה שידוע לי, חברות התעופה אינן מטיסות אנשים מיד לאחר ניתוח. כדאי לברר גם את זה.

לימור-מרדי-דיאטנית
04/06/18 22:32

שלום לך, יש צורך בהכנה תזונתית של 3 מפגשים לפחות אצל דיאטנית (ייתכן ויהיה צורך ביותר), יש צורך בבדיקות דם ובדיקות נוספות כגון אולטראסאונד בטן ואחר כך לקבוע תור לועדה בבית החולים בו אתה מעוניין לעבור ניתוח. אם אתה עושה את זה במסגרת פרטית (בהנחה שאם אתה חי בחול אז אתה כבר לא משוייך לקופת חולים כלשהי בארץ), אתה יכול לעבור הכנה ולקבל מכתב מדיאטנית במקום בו אתה גר , או לחילופין לעשות מפגשי הכנה בסקייפ עם דיאטנית מהארץ. לגבי כמה זמן אחרי אתה צריך להישאר, זו שאלה לרופא המנתח ואולי גם תלוי בסוג הניתוח. בהצלחה !