מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקיצורי קיבה (ניתוחים בריאטריים)בירור לגבי ניתוח פלסטי לאחר ניתוח בריאטרי

בירור לגבי ניתוח פלסטי לאחר ניתוח בריאטרי

29/07/18 14:59
4 תגובות

הרבה זמן לא הייתי כאן. עברתי מעקף לפני שנתיים וירדתי 32 ק"ג. שומרת על המשקל ומרוצה מאוד - במיוחד מהעובדה שהפסקתי להזריק ולקחת כדורים לסוכרת שהיתה ונעלמה.
אבל.... הזרועות המדלדלות, הבטן הנופלת והירכיים המשתפלות מדכאות אותי כל פעם מחדש (שלא לדבר על השפשפות...) - בקיצור האם מישהו יודע משהו על ניתוח פלסטי לאחר ירידה דרסטית במשקל ? האם ניתן לעשות דרך קופת החולים (המצב הכלכלי שלי לא משהו ולא יכולה לאפשר לעצמי לעשות את הניתוח באופן פרטי) ???
אשמח לשמוע מכם :)


תגובות

לימור-מרדי-דיאטנית
31/07/18 8:58

בוקר טוב ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל ועל השמירה עליו, כל כך כיף לקרוא על השיפור בסוכרת העקבות הניתוח, זה מדהים ! שנית, אולי כדאי שתחליפי את הכינוי שלך כאן? :) לגבי ניתוח להסרת עודפי עור, ממליצה לך לברר מול הקופה שלך , וגם לעשות בירור על ההשלכות, נדרשת תקופת החלמה לא פשוטה עד כמה שאני יודעת. בהצלחה !

דורית..1
01/08/18 16:00

ממליצה לגשת לכירורג פלסטי, יש קריטריונים נוקשים בנושא של השתתפות הקופה. שמעתי שהניתוח וההחלמה מאוד לא פשוטים עם כל המשתמע, בהצלחה

razm121
מנהל קבוצה
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
04/09/18 19:36

היי וברוכה השבה אלינו, שמח שאת איתנו. איזה כיף ומרגש, לקרוא את העדכון שלך! לא מובן מאליו, הדרך שאנו עושים ובסוף, שמגיעים לנקודה שאותה הצבנו לעצמנו, מחליטים לבצע, עוד שינוי להרגשה שלנו ולבריאות שלנו. עוד חותמת גומי אם תרצי, שהצלחת. איזה יופי, שכל הכדורים ירדו ושאת לא צריכה ליטול אותם. מצטרף להמלצה לגשת לכירורג פלסטי ולשמוע את דעתו.

עדכון : הייתי אצל 2 רופאים (כירוג פלסטי) - בבית חולים ובקופת חולים - שממליצים על הניתוח אבל... קופת חולים לא מוכנה בגלל שאין לי נגעים בעור (פטרת או כיבים כתוצאה של החיכוך בעור- כלומר אל תשמור על הגיינה בסיסית :( וגם אין לי בעיות נפשיות של ירידה בביטחון העצמי וטיפולים פסיכולוגיים כתוצאה מעודפי העור - בקיצור תזניח את עצמך ואל תשלים עם מי שאתה כדי לקבל את הניתוח דרך סל הבריאות- הזוי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!